- Ενέργεια
- Βιομάζα & Ξύλο
- Λέβητες Βιομάζας και Ξύλου
- Λέβητες Pellet
- Thalia 27 Kw - εναλλακτική τροφοδοσία με pellet
Thalia 27 Kw - εναλλακτική τροφοδοσία με pellet
- ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- ΚΩΣΤΑΣ TECHNICAL ELECTRONICS & PELLET
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- IoannisEM
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 8
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Πάμε λοιπόν :
Για τον κύριο Nasikas, να ευχαριστήσω για την υπόδειξη του ζητήματος της επιστροφής της φλόγας, διότι είναι ένας παράγοντας που δεν έχω σκεφθεί καθόλου. Επί πλέον να πω ότι δεν επιδιώκω προσπορισμό χρημάτων από πατέντες, απλά αν ο κατασκευαστής βρει τη σκέψη μου λειτουργική, μακάρι να την υλοποιήσει, διότι έτσι θα αποκτήσει ευχαριστημένους πελάτες και κύρος στην αγορά. Τα καλά σας λόγια μου δίνουν θάρρος για να συνεχίσω την αναζήτησή μου για τη λύση του ζητήματος.
Για τον κύριο PAPADAKIS : η πλέον εξαιρετική πρόταση και μακάρι να την υλοποιήσουν. Δεν έχω τεχνικές γνώσεις, αλλά θεωρώ πως η στήριξη του κοχλία σε δύο αντί του ενός σημεία, θα λύσει το πρόβλημα της ταλαντώσεως του κινητήρα. Αυτή τη στιγμή ο κινητήρας στηρίζεται σε 1 1/2 (μία και μισή) βίδες και αναγκαστικά ταλαντώνεται κατά μήκος του οριζόντιου άξονα στηρίξεώς του. Λέω 1/2 βίδα, διότι την πίσω βίδα τόσο κατόρθωσα να τη βιδώσω, κινούμενος σε ένα χώρο όπου μόνο παιδικό χέρι (και άν ...) μπορεί να χωρέσει. Θεωρώ ότι η στήριξη σε τέσσερα αντί των δύο σημείων, πιθανόν να βοηθούσε, αλλά η πρόταση για δεύτερο κουζινέτο είναι κυριολεκτικά άριστη και μακάρι να το λάβουν υπ' όψιν.
Για τον κύριο stergiosbik, όντως στη σκέψη μου δεν έχω λάβει υπ' όψιν το θέμα της διαρροής καπνού στο χώρο και εκτιμώ την υπόδειξή σας. Το θέμα της αισθητικής θεωρώ ότι υπερκαλύπτεται από το ζήτημα της ορθής και ασφαλούς λειτουργίας - άλλωστε, ο καυστήρας βρίσκεται σε συγκεκριμένο για το λόγο αυτό χώρο, οπότε καταλαβαίνετε ότι προσπαθώ να λύσω πρακτικά προβλήματα.
Για τον κύριο Lefterisg, σίγουρα υπάρχει η εγγύηση, το θέμα είναι όμως λεπτό, διότι η εμπειρία λέει (και η παρούσα ιστοσελίδα επιβεβαιώνει) ότι για να ισχύσει η εγγύηση, θα πρέπει να υπάρχουν ορισμένες αναγκαίες και ικανές (που λέγαμε στο σχολείο) συνθήκες : ετήσια συντήρηση από εξουσιοδοτημένο τεχνικό, χρήση "συγκεκριμένου" καυσίμου (pellet), να μην έχει γίνει κάποια παρέμβαση, έστω και απλή ή εκτάκτου ανάγκης κλπ. Θεωρώ ότι κανείς δε δίνει εγγύηση για το σύστημα τροφοδοσίας, διότι είναι κινητήρας. Τι σημαίνει αυτό : ότι ο κοχλίας μπορεί να "πήρε" κάποιο σκληρό κομμάτι pellet (αυτό που λέω παραπάνω, δηλ. το μη "εργοστασιακό"), θα πρέπει να αποδείξω ότι επί τέσσερις χειμερινές περιόδους ο κινητήρας λειτουργούσε στηριζόμενος ουσιαστικά σε 1 βίδα (γι' αυτό και γέμισε ο νεκρός χώρος του καυστήρα με τρίμματα pellet, δηλ. από τη μη σωστή έδρασή του στη βάση του σιλό). Κυρίως όμως, θα πρέπει να ξηλώσω τον καυστήρα (βάρος 220 κιλά περίπου + υδραυλικά + ηλεκτρικά ++++++) και να τον στείλω από την Καστοριά στη Θεσσαλονίκη & αντιστρόφως. Επομένως η εγγύηση - αν υπάρχει και ισχύει - έχει προϋποθέσεις ..... και κυρίως χρήμα. Θα μου πείτε πως αθροιστικά ίσως και να αξίζει, δεν το έχω υπολογίσει στο σύνολό του.
Για τον κύριο ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ, θα δηλώσω κατευχαριστημένος από το αναλυτικό, κατατοπιστικό και λεπτομερές φωτογραφικό υλικό που επισυνάπτει στην απάντησή του. Έχω μια θεωρία , ότι αν μπορεί κάποιος άλλος να το κάνει, τότε μπορώ κι' εγώ να το κάνω. Θα παραβλέψω το γεγονός ότι σίγουρα θα απαιτούνται κάποια εξειδικευμένα εργαλεία π.χ. ηλεκτροκόλληση, καθώς και οι αντίστοιχες γνώσεις για την ορθή χρήση τους. Γι' αυτό το λόγο και η πρώτη μου σκέψη ήταν να πάρω κάτι έτοιμο, το κόστος του οποίου δεν είναι ιδιαίτερα απαγορευτικό, συγκριτικά μάλιστα με το κόστος αντικατάστασης (!!) όλου του καυστήρα. Πάντως από την απάντησή του βλέπω ότι μπορεί να γίνει !!
Τέλος, αφού σας ευχαριστήσω για άλλη μια φορά έναν - έναν ξεχωριστά, αλλά και όλους μαζί, να κάνω ένα δύο σχόλια στις φωτογραφίες που επισυνάπτω. Τα σχόλια δεν έχουν κανένα σκοπό υποβαθμίσεως της όλης κατασκευής, απλά εκεί εστιάζω ορισμένες σκέψεις μου.
Στη φωτογραφία του κινητήρα, θα δείτε το κεφάλι της μίας από τις δύο αλλενόβιδες που συγκρατούν τον κινητήρα. Η άλλη αλλενόβιδα στηρίξεως, βρίσκεται 180 μοίρες αντιδιαμετρικά της πρώτης, ανάμεσα στο κόκκινο δοχείο διαστολής του κυκλοφορητή (νομίζω έτσι λέγεται) και του σώματος του κινητήρα. Οι δύο αυτές βίδες (στην περίπτωσή μου 1 και 1/2), συγκρατούν ένα βάρος 1.700 γραμμαρίων ΧΩΡΙΣ το βάρος του κοχλία και ΧΩΡΙΣ την πίεση που δέχεται ο κοχλίας από τον όγκο των pellets.
Το μέγεθός των βιδών, είναι εύκολα συγκρίσιμο με το κέρμα. Θεωρώ ότι στο σημείο αυτό, θα έπρεπε να υπάρχει καλύτερη στήριξη του κινητήρα πάνω στο σιλό, πιθανόν σε 4 σημεία (αποφυγή ταλαντώσεως στην περιστροφή του συστήματος κινητήρα - κοχλία) και βεβαίως, η στήριξη να είναι προσβάσιμη σε ΠΟΛΥ μεγαλύτερο βαθμό, απ' ότι είναι τώρα.
Ο κοχλίας (στις φωτογραφίες ανοιχτός και κλειστός, με και χωρίς το πώμα του), θα έπρεπε να έχει μια προέκταση και να στηρίζεται πάνω στο άνω καπάκι του, είτε με κουζινέτο, είτε με ρουλεμάν, είτε έστω σε μια υποδοχή - εσοχή, ώστε να έχει στήριξη σε δύο σημεία. Βέβαια, δεν γνωρίζω το εάν η σκόνη και τα πριονίδια του pellet, θα μπορούσαν να "στομώσουν" ή να "φρακάρουν" το κουζινέτο/ρουλεμάν/εσοχή.
Δυστυχώς κύριοι, ουδείς πλέον αναλαμβάνει τη Θάλεια στην Καστοριά και ο κάθε μαστρο-Μήτσος, ο κάθε κυρ - Κώστας, ακόμα και ο ξάδερφος του μπατζανάκη του θείου που "ξέρει το παιδί", δεν έχουν δώσει λύση, πλην όμως το 30,00 € - 50,00 € το παίρνουν.
Ηθικό δίδαγμα, βγαλμένο από τη μικρή μου αυτή εμπειρία : ότι αγοράζουμε, καυστήρα ή κινητό τηλέφωνο, αυτοκίνητο ή μίξερ, ρολόι ή δραπανοκατσάβιδο, φροντίζουμε να εξασφαλίσουμε τον αντίστοιχο αντιπρόσωπο - συντηρητή στην πόλη μας, διαφορετικά θα μπούμε σε ένα δαπανηρό και ατέρμονα κύκλο, εκτός αν έχουμε κάποιο πτυχίο μηχανικού ή μηχανολόγου, μαζί με τις σχετικές αξιόλογες γνώσεις .....
Συνημμένα:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- IoannisEM
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 8
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Πάμε λοιπόν :
Για τον κύριο Nasikas, να ευχαριστήσω για την υπόδειξη του ζητήματος της επιστροφής της φλόγας, διότι είναι ένας παράγοντας που δεν έχω σκεφθεί καθόλου. Επί πλέον να πω ότι δεν επιδιώκω προσπορισμό χρημάτων από πατέντες, απλά αν ο κατασκευαστής βρει τη σκέψη μου λειτουργική, μακάρι να την υλοποιήσει, διότι έτσι θα αποκτήσει ευχαριστημένους πελάτες και κύρος στην αγορά. Τα καλά σας λόγια μου δίνουν θάρρος για να συνεχίσω την αναζήτησή μου για τη λύση του ζητήματος.
Για τον κύριο PAPADAKIS : η πλέον εξαιρετική πρόταση και μακάρι να την υλοποιήσουν. Δεν έχω τεχνικές γνώσεις, αλλά θεωρώ πως η στήριξη του κοχλία σε δύο αντί του ενός σημεία, θα λύσει το πρόβλημα της ταλαντώσεως του κινητήρα. Αυτή τη στιγμή ο κινητήρας στηρίζεται σε 1 1/2 (μία και μισή) βίδες και αναγκαστικά ταλαντώνεται κατά μήκος του οριζόντιου άξονα στηρίξεώς του. Λέω 1/2 βίδα, διότι την πίσω βίδα τόσο κατόρθωσα να τη βιδώσω, κινούμενος σε ένα χώρο όπου μόνο παιδικό χέρι (και άν ...) μπορεί να χωρέσει. Θεωρώ ότι η στήριξη σε τέσσερα αντί των δύο σημείων, πιθανόν να βοηθούσε, αλλά η πρόταση για δεύτερο κουζινέτο είναι κυριολεκτικά άριστη και μακάρι να το λάβουν υπ' όψιν.
Για τον κύριο stergiosbik, όντως στη σκέψη μου δεν έχω λάβει υπ' όψιν το θέμα της διαρροής καπνού στο χώρο και εκτιμώ την υπόδειξή σας. Το θέμα της αισθητικής θεωρώ ότι υπερκαλύπτεται από το ζήτημα της ορθής και ασφαλούς λειτουργίας - άλλωστε, ο καυστήρας βρίσκεται σε συγκεκριμένο για το λόγο αυτό χώρο, οπότε καταλαβαίνετε ότι προσπαθώ να λύσω πρακτικά προβλήματα.
Για τον κύριο Lefterisg, σίγουρα υπάρχει η εγγύηση, το θέμα είναι όμως λεπτό, διότι η εμπειρία λέει (και η παρούσα ιστοσελίδα επιβεβαιώνει) ότι για να ισχύσει η εγγύηση, θα πρέπει να υπάρχουν ορισμένες αναγκαίες και ικανές (που λέγαμε στο σχολείο) συνθήκες : ετήσια συντήρηση από εξουσιοδοτημένο τεχνικό, χρήση "συγκεκριμένου" καυσίμου (pellet), να μην έχει γίνει κάποια παρέμβαση, έστω και απλή ή εκτάκτου ανάγκης κλπ. Θεωρώ ότι κανείς δε δίνει εγγύηση για το σύστημα τροφοδοσίας, διότι είναι κινητήρας. Τι σημαίνει αυτό : ότι ο κοχλίας μπορεί να "πήρε" κάποιο σκληρό κομμάτι pellet (αυτό που λέω παραπάνω, δηλ. το μη "εργοστασιακό"), θα πρέπει να αποδείξω ότι επί τέσσερις χειμερινές περιόδους ο κινητήρας λειτουργούσε στηριζόμενος ουσιαστικά σε 1 βίδα (γι' αυτό και γέμισε ο νεκρός χώρος του καυστήρα με τρίμματα pellet, δηλ. από τη μη σωστή έδρασή του στη βάση του σιλό). Κυρίως όμως, θα πρέπει να ξηλώσω τον καυστήρα (βάρος 220 κιλά περίπου + υδραυλικά + ηλεκτρικά ++++++) και να τον στείλω από την Καστοριά στη Θεσσαλονίκη & αντιστρόφως. Επομένως η εγγύηση - αν υπάρχει και ισχύει - έχει προϋποθέσεις ..... και κυρίως χρήμα. Θα μου πείτε πως αθροιστικά ίσως και να αξίζει, δεν το έχω υπολογίσει στο σύνολό του.
Για τον κύριο ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ, θα δηλώσω κατευχαριστημένος από το αναλυτικό, κατατοπιστικό και λεπτομερές φωτογραφικό υλικό που επισυνάπτει στην απάντησή του. Έχω μια θεωρία , ότι αν μπορεί κάποιος άλλος να το κάνει, τότε μπορώ κι' εγώ να το κάνω. Θα παραβλέψω το γεγονός ότι σίγουρα θα απαιτούνται κάποια εξειδικευμένα εργαλεία π.χ. ηλεκτροκόλληση, καθώς και οι αντίστοιχες γνώσεις για την ορθή χρήση τους. Γι' αυτό το λόγο και η πρώτη μου σκέψη ήταν να πάρω κάτι έτοιμο, το κόστος του οποίου δεν είναι ιδιαίτερα απαγορευτικό, συγκριτικά μάλιστα με το κόστος αντικατάστασης (!!) όλου του καυστήρα. Πάντως από την απάντησή του βλέπω ότι μπορεί να γίνει !!
Τέλος, αφού σας ευχαριστήσω για άλλη μια φορά έναν - έναν ξεχωριστά, αλλά και όλους μαζί, να κάνω ένα δύο σχόλια στις φωτογραφίες που επισυνάπτω. Τα σχόλια δεν έχουν κανένα σκοπό υποβαθμίσεως της όλης κατασκευής, απλά εκεί εστιάζω ορισμένες σκέψεις μου.
Στη φωτογραφία του κινητήρα, θα δείτε το κεφάλι της μίας από τις δύο αλλενόβιδες που συγκρατούν τον κινητήρα. Η άλλη αλλενόβιδα στηρίξεως, βρίσκεται 180 μοίρες αντιδιαμετρικά της πρώτης, ανάμεσα στο κόκκινο δοχείο διαστολής του κυκλοφορητή (νομίζω έτσι λέγεται) και του σώματος του κινητήρα. Οι δύο αυτές βίδες (στην περίπτωσή μου 1 και 1/2), συγκρατούν ένα βάρος 1.700 γραμμαρίων ΧΩΡΙΣ το βάρος του κοχλία και ΧΩΡΙΣ την πίεση που δέχεται ο κοχλίας από τον όγκο των pellets.
Το μέγεθός των βιδών, είναι εύκολα συγκρίσιμο με το κέρμα. Θεωρώ ότι στο σημείο αυτό, θα έπρεπε να υπάρχει καλύτερη στήριξη του κινητήρα πάνω στο σιλό, πιθανόν σε 4 σημεία (αποφυγή ταλαντώσεως στην περιστροφή του συστήματος κινητήρα - κοχλία) και βεβαίως, η στήριξη να είναι προσβάσιμη σε ΠΟΛΥ μεγαλύτερο βαθμό, απ' ότι είναι τώρα.
Ο κοχλίας (στις φωτογραφίες ανοιχτός και κλειστός, με και χωρίς το πώμα του), θα έπρεπε να έχει μια προέκταση και να στηρίζεται πάνω στο άνω καπάκι του, είτε με κουζινέτο, είτε με ρουλεμάν, είτε έστω σε μια υποδοχή - εσοχή, ώστε να έχει στήριξη σε δύο σημεία. Βέβαια, δεν γνωρίζω το εάν η σκόνη και τα πριονίδια του pellet, θα μπορούσαν να "στομώσουν" ή να "φρακάρουν" το κουζινέτο/ρουλεμάν/εσοχή.
Δυστυχώς κύριοι, ουδείς πλέον αναλαμβάνει τη Θάλεια στην Καστοριά και ο κάθε μαστρο-Μήτσος, ο κάθε κυρ - Κώστας, ακόμα και ο ξάδερφος του μπατζανάκη του θείου που "ξέρει το παιδί", δεν έχουν δώσει λύση, πλην όμως το 30,00 € - 50,00 € το παίρνουν.
Ηθικό δίδαγμα, βγαλμένο από τη μικρή μου αυτή εμπειρία : ότι αγοράζουμε, καυστήρα ή κινητό τηλέφωνο, αυτοκίνητο ή μίξερ, ρολόι ή δραπανοκατσάβιδο, φροντίζουμε να εξασφαλίσουμε τον αντίστοιχο αντιπρόσωπο - συντηρητή στην πόλη μας, διαφορετικά θα μπούμε σε ένα δαπανηρό και ατέρμονα κύκλο, εκτός αν έχουμε κάποιο πτυχίο μηχανικού ή μηχανολόγου, μαζί με τις σχετικές αξιόλογες γνώσεις .....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- IoannisEM
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 8
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- stergiosbik
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 3304
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 576
Ειναι σιγουρο οτι εκει στο καπακι δεν υπηρχε καποια βαση με καποιο ρουλεμαν;
Μηπως κατα το καθαρισμα σας εφυγε και δεν το πηρατε ειδηση;
Πειτε κι εσεις ρε παιδια.
Εχετε ξαναδει να στηριζεται ο κοχλιας μονο στο μοτερ;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Still
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
- Δημοσιεύσεις: 111
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 17
Ω ναι !!!stergiosbik έγραψε: Πρωτη φορα βλεπω κοχλια να μην πιανει και στο πανω μερος σε σομπα.
Ειναι σιγουρο οτι εκει στο καπακι δεν υπηρχε καποια βαση με καποιο ρουλεμαν;
Μηπως κατα το καθαρισμα σας εφυγε και δεν το πηρατε ειδηση;
Πειτε κι εσεις ρε παιδια.
Εχετε ξαναδει να στηριζεται ο κοχλιας μονο στο μοτερ;
και στην Ιολη το ιδιο κανει ο κατασκευαστης (mytherm)
ηταν και δικη μου απορια, εχω την Ιολη 27
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Ενέργεια
- Βιομάζα & Ξύλο
- Λέβητες Βιομάζας και Ξύλου
- Λέβητες Pellet
- Thalia 27 Kw - εναλλακτική τροφοδοσία με pellet