Κασσετα ιδιοκατασκευη
- alex318is@windowslive.com
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- New Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 11
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
9 Χρόνια 6 Ημέρες πριν #147210
από alex318is@windowslive.com
Απαντήθηκε από alex318is@windowslive.com στο θέμα Κασσετα ιδιοκατασκευη
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- alex318is@windowslive.com
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- New Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 11
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
9 Χρόνια 6 Ημέρες πριν #147211
από alex318is@windowslive.com
Απαντήθηκε από alex318is@windowslive.com στο θέμα Κασσετα ιδιοκατασκευη
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- alex318is@windowslive.com
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- New Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 11
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
9 Χρόνια 6 Ημέρες πριν #147212
από alex318is@windowslive.com
Απαντήθηκε από alex318is@windowslive.com στο θέμα Κασσετα ιδιοκατασκευη
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- alex318is@windowslive.com
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- New Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 11
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
9 Χρόνια 6 Ημέρες πριν #147213
από alex318is@windowslive.com
Απαντήθηκε από alex318is@windowslive.com στο θέμα Κασσετα ιδιοκατασκευη
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- alex318is@windowslive.com
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- New Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 11
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
9 Χρόνια 6 Ημέρες πριν #147214
από alex318is@windowslive.com
Απαντήθηκε από alex318is@windowslive.com στο θέμα Κασσετα ιδιοκατασκευη
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Gdevil
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 1231
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 215
8 Χρόνια 11 Μήνες πριν #147400
από Gdevil
Απαντήθηκε από Gdevil στο θέμα Κασσετα ιδιοκατασκευη
Ετσι στα γρήγορα μερικές σκέψεις.
Α) Το μοτέρ σου είναι 470 κυβικά. Μέχρι και το διπλάσιο μπορείς να βάλεις και πάλι θα σου βγάζει σχεδόν ίδια θερμοκρασία αλλά θα πάρεις σχεδόν διπλάσια ενέργεια στο χώρο.
Β) Εκτός από το μοτέρ άλλο περιοριστικό που έχει το τρίφατσο είναι η μικρή επιφάνεια ανταλλαγής θερμότητας μεταξύ εστίας και χώρο. Αν κολλήσεις στην εσωτερική επιφάνεια της πλάτης και της βάσης λάμες ανά μισό εκατοστό ύψους πχ ενός εκατοστού τότε θα μεγαλώσεις κατά πολύ την επιφάνεια ανταλλαγής θερμότητας
Γ) Ενναλάκτη να βάλεις στην καμινάδα. Όπως και Βαρομετρικό τάμπερ (ή αν δε θες τότε κάποιο άλλο τάμπερ με το οποίο να κλείνεις την καμινάδα. Από τις φώτο και μόνο εγώ νομίζω πως έχεις μεγάλο ελκυσμό και δεν "πέφτουν" οι φλόγες ακόμα και με κλειστές τις τρύπες του αέρα καύσης. Για την διάσταση και Φ180 νομίζω είναι αρκετό. Το θέμα όμως είναι να πάρεις όσο μεγαλύτερο μήκος μπορείς ώστε να σου αποδίδει αρκετή ενέργεια. Τις σωλήνες του αέρα για τον εναλλάκτη αν μπορείς βάλτες λείες και πρόσεξε να είναι για θερμοκρασίες έως και 130 βαθμούς. Επίσης το μοτέρ του εναλλάκτη να είναι επισκέψιμο (ή ακόμα καλύτερο έξω από την κατασκευή)
Α) Το μοτέρ σου είναι 470 κυβικά. Μέχρι και το διπλάσιο μπορείς να βάλεις και πάλι θα σου βγάζει σχεδόν ίδια θερμοκρασία αλλά θα πάρεις σχεδόν διπλάσια ενέργεια στο χώρο.
Β) Εκτός από το μοτέρ άλλο περιοριστικό που έχει το τρίφατσο είναι η μικρή επιφάνεια ανταλλαγής θερμότητας μεταξύ εστίας και χώρο. Αν κολλήσεις στην εσωτερική επιφάνεια της πλάτης και της βάσης λάμες ανά μισό εκατοστό ύψους πχ ενός εκατοστού τότε θα μεγαλώσεις κατά πολύ την επιφάνεια ανταλλαγής θερμότητας
Γ) Ενναλάκτη να βάλεις στην καμινάδα. Όπως και Βαρομετρικό τάμπερ (ή αν δε θες τότε κάποιο άλλο τάμπερ με το οποίο να κλείνεις την καμινάδα. Από τις φώτο και μόνο εγώ νομίζω πως έχεις μεγάλο ελκυσμό και δεν "πέφτουν" οι φλόγες ακόμα και με κλειστές τις τρύπες του αέρα καύσης. Για την διάσταση και Φ180 νομίζω είναι αρκετό. Το θέμα όμως είναι να πάρεις όσο μεγαλύτερο μήκος μπορείς ώστε να σου αποδίδει αρκετή ενέργεια. Τις σωλήνες του αέρα για τον εναλλάκτη αν μπορείς βάλτες λείες και πρόσεξε να είναι για θερμοκρασίες έως και 130 βαθμούς. Επίσης το μοτέρ του εναλλάκτη να είναι επισκέψιμο (ή ακόμα καλύτερο έξω από την κατασκευή)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.110 δευτερόλεπτα