Ιδιοκατασκευή καυστήρα pellet για μετατροπη σε ξυλολέβητα

Περισσότερα
9 Χρόνια 2 Μήνες πριν #143853 από ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ χρονια πολλα.μετα απο αρκετες μερες μελετης και σχεδιων κατασκευασαμε και δοκιμασαμε μια ιδιοκατασκευη ενος καυστηρα για πελλετ προς μετατροπη για ενα ξυλολεβητα.ξεκινησαμε απο οτι ειχαμε και οτι δεν υπηρχε το αγορασαμε.η κατασκευη ειναι ακρως για ιδιωτικη χρηση και δεν μας ενδιαφερει για οτιδηποτε αλλο σκοπο(δεν το κανουμε για εμποριο ουτε για διαφημιση).εχουμε χρησιμοποιησει λαμαρινα 5χιλιοστα σε σταθερο κουπακι και το διατρητο.το μοτερ φυσιτηρα ειναι σχετικα μικρο γυρω στα 63WATT οι σωληνεςειναι φ48κολλητη στο κουπακι και φ42 προς το μοτερ.η εναυση ειναι με αντισταση 300WATT.παντως σαν πρωτη εναυση χειροκινητα με μονο ενα ρυθμιστη στροφων για το μοτερ (ολα τα ηλεκτρολογικα η θα τα φτιαξουμε η θα παρουμε καποιον κοντρολερ του εμποριου)ηταν σε πολυ καλα επειπεδα απο φλογα και το πελλετ το εκαιγε στο κεντρο και σχεδον καθετα!!!!! γεμισαμε 2 φορες το κουπακι με το χερι και κρατησε η φλογα περιπου στην 1 ωρα σε ανοιχτο χωρο

















.ακομα ειμαστε σε πειραματισμο περιμενουμε ιδεες-προτασεις-γνωμες

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 2 Μήνες πριν #143854 από ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ χρονια πολλα.μετα απο αρκετες μερες μελετης και σχεδιων κατασκευασαμε και δοκιμασαμε μια ιδιοκατασκευη ενος καυστηρα για πελλετ προς μετατροπη για ενα ξυλολεβητα.ξεκινησαμε απο οτι ειχαμε και οτι δεν υπηρχε το αγορασαμε.η κατασκευη ειναι ακρως για ιδιωτικη χρηση και δεν μας ενδιαφερει για οτιδηποτε αλλο σκοπο(δεν το κανουμε για εμποριο ουτε για διαφημιση).εχουμε χρησιμοποιησει λαμαρινα 5χιλιοστα σε σταθερο κουπακι και το διατρητο.το μοτερ φυσιτηρα ειναι σχετικα μικρο γυρω στα 63WATT οι σωληνεςειναι φ48κολλητη στο κουπακι και φ42 προς το μοτερ.η εναυση ειναι με αντισταση 300WATT.παντως σαν πρωτη εναυση χειροκινητα με μονο ενα ρυθμιστη στροφων για το μοτερ (ολα τα ηλεκτρολογικα η θα τα φτιαξουμε η θα παρουμε καποιον κοντρολερ του εμποριου)ηταν σε πολυ καλα επειπεδα απο φλογα και το πελλετ το εκαιγε στο κεντρο και σχεδον καθετα!!!!! γεμισαμε 2 φορες το κουπακι με το χερι και κρατησε η φλογα περιπου στην 1 ωρα σε ανοιχτο χωρο

















.ακομα ειμαστε σε πειραματισμο περιμενουμε ιδεες-προτασεις-γνωμες

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 2 Μήνες πριν #143856 από cpp
Μαλιστα....
Τι μου θυμήσες. Καποια στιγμή όταν ξεκινησα να μετατρέψω το ξυλολέβητά μου κάπως έτσι ειχα ξεκινήσει. ...

Όμως κατα την ταπεινή μου άποψή υπάρχουν προβλήματα που θα τα βρείτε μπροστά σας και θα απαιτηθούν πολλές παρεμβάσεις.
Καταρχήν αν αντιλήφθηκα σωστά το μέγεθος μάλλον η ισχύς θα έιναι αρκετα μεγάλη (και δεν ξέρω αν αυτό θέλετε).
Επίσης με αυτόν τον τρόπο μάλλον η τροφοδοσία θα γίνει με ρίψη... σωστα? Όμως από που? θα τρυπήσετε το λέβητα ή η πόρτα θα έχει μόνιμη προσθήκη- πατεντα ; Γεγονός που θα συμβάλει αρνητικά στην ευκολία.

Επίσης αν επιλεξετε τη μέθοδο της ρίψης, εξαιτίας του μεγέθους και του σχήματος της κατασκευής θα έιναι δύσκολη η απόρριψη της στάχτης και πιναθον να συσσωρεται στο κάτω μέρος , και ως κλινκερ.

Το γεγονός ότι δουλεψε καλά εκτός λέβητα μάλλον σημαίνει πως τα πραγματα θα ειναι καλύτερα μέσα στο λέβητα μιας και θα έχετε και τον ελκυσμό της καμινάδας η οποία θα "οδηγεί" τη φλόγα. Εκτός από τα 63w του μοτέρ (που ειναι μάλλον ικανοποιητικά ) αν μπορείς δώσε και άλλα στοιχεία.

Προσωπικά πάντως απερριψα αυτή τη λύση και εφτιαξα μόνος μου κανονικό καυστήρα με σχεδια, κοπή σε lazer, πυρίμαχα και συστημα καθαρισμού (που δεν τελειοποιήθηκε ποτε....)

Αν υπήρχαν οι σημερινές τιμές ίσως να μην το έκανα αλλα τότε ήθελαν 1600 - 2000 € και δεν τα έδεινα.
Απέκτησα πάντως μία γνώση... ισως να μην παει χαμένη( θεωρώ πως ποτε δεν πάει).

Αυτά τα λίγα από έμενα και την ταπεινή μου αποψη όπως σου είπα.

Καλή συνέχεια.........
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Nasikas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 2 Μήνες πριν #143859 από ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
ΦΙΛΕ CPP καλησπερα.ακομα ειμαι στην αρχη και σκοπευω να το δοκιμασω σε ενα ξυλολεβητα prity GA33KW στην πορτα που βαζεις τα προσαναμματα με πατεντα.στη πορτα θα μπει και σωληνας με κουρπα για ροη πελλετ φ48 και σε αυτο το σωληνα θα βαλω σπιραλ που θα καταληγει σε κολια με μοτερ σουβλας για αρχη(αν δεν δουλεψει θα μου μεινει το μοτερ για το πασχα!χαχαχαχ).εως τωρα το κοστος για τα σιδερα και πορτα(ολα 5χιλιοστα λαμαρινα) εκτος μοτερ αντισταση και ρυθιστη στροφων μου εχουν παειγυρω στα 30 ευρω και τα κολληματα κοψιμματα με ενα πολυ καλο φιλο δωρεαν(εχει και αυτος το μικροβιο πατεντας).οσο αφορα το κλιγκερ με το κοντρολερ που σκεφτομαι να βαλω θα κανει πριν και μετα το σβυσιμο καθαρισμο στο κουπακι και εν ωρα καυσης σε διαστηματα.δεν βαζω μοτερ καμιναδας εχει ηδη φ150 και κλαπετο.για την σταχτη ηδη στην τελευταια πορτα εχει τασακι σταχτης.






Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 9 Χρόνια 2 Μήνες πριν #143870 από ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ριξτε προτασεις και ιδεες :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Last edit: 9 Χρόνια 2 Μήνες πριν by ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 2 Μήνες πριν #143878 από Κυριακίδης 2

ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ έγραψε: ΚΑΛΗΜΕΡΑ ριξτε προτασεις και ιδεες :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Με μοτέρ σούβλας δεν μπορεί να πετύχει για κοχλία ρίψης . Καθώς απαιτείται τεράστια ροπή κάτι που δεν τα έχουν τα μοτέρ σούβλας και το έχω δοκιμάσει.
Για να καταλάβεις τι δύναμη απαιτείται έχω βγάλει ένα μοτέρ (κατασκευασμένο για απλή σόμπα αερόθερμη 6kw ) και προσπάθησα να γυρίσω τον κοχλία με ένα μεγάλο Γαλλικό κλειδί και ούτε καν κουνήθηκε . Με κίνδυνο να σπάσει ο άξονας.
Αλλά στην συνέχεια ως καυλιάρης σε τέτοιες ερασιτεχνικές πατέντες και ιδέες έκανα μια απλή πατέντα ρίψης για έναν γνωστό μου χωρίς χρήση κοχλία και ρίψη με φυσική πτώση . Τόσο απλή που και η δύναμη του χεριού επαρκεί για την ρίψη . Με την μόνη "μειονεκτική " προϋπόθεση η δεξαμενή καυσίμου να είναι σε υψηλότερο σημείο για να γίνεται η ελεύθερη αλλά και ελεγχόμενη πτώση καυσίμου. (του κοχλία ως γνωστό πρώτα ανεβάζει το καύσιμο και μετά ακολουθεί η ελεύθερη πτώση).
Αν σε ενδιαφέρει ευχαρίστως να δώσω λεπτομέρειες και αν θέλεις το εφαρμόζεις (μπορώ να τραβήξω βίντεο αν θέλεις να δεις το πως λειτουργεί.. μόνο σε ένα δεύτερο κομμάτι που έκανα γιατί το 1ο που έκανα για τον φίλο είναι σε μεγάλη απόσταση από μένα )
Περιληπτικά και περιγραφικά έχει ως εξής .
παίρνεις 2 κομμάτια μεταλλική σωλήνα (γαλβανιζέ / σίδερο / ύδρευσης κούφια στο κέντρο )ας πούμε από 10 εκατοστά μήκος το καθένα στην διάμετρο που θέλεις (στην δική μου περίπτωση 6 εκατοστά διάμετρο)

Στο 1 κομμάτι σωλήνα βάζεις στα 2 στόμια του σωλήνα ρουλεμάν (αν θέλεις μπορείς αντί για ρουλεμάν να βάλεις απλές τάπες και να ανοίξεις τρύπες στο κέντρο αλλά θα είναι λίγο θορυβώδες)

Στο κέντρο από αυτές τις τάπες όπου άνοιξες τρύπες θα περάσεις έναν άξονα (στο παρομοιάζω με ένα απλό σφυρί στην διαμόρφωση) όπου αυτό το "σφυρί" θα το περάσεις μέσα στον σωλήνα και θα έχεις ένα σφυρί μέσα σε έναν σωλήνα που περιστρέφεται) το ένα άκρο του σφυριού θα είναι ο "μύλος" που περιστρέφεται και το άλλο άκρο του σφυριού που βγαίνει από την άλλη άκρη του σωλήνα θα συνδεθεί το μοτέρ . (σούβλας που επαρκεί άνετα για την περίπτωση).

Στο άλλο κομμάτι σωλήνα που μας έμεινε θα τον ενώσεις "καπάκι" (αποσπώμενο με πατούρα και βίδες ) απάνω στον 1ο σωλήνα που έκανες με τα ρουλεμάν (συγκεκριμένα στην πλευρά του "μυλου") . αλλά στο ίδιο ύψος που βρίσκεται ο μύλος του άξονα σφυριού στο πλάι του θα ανοίξεις ένα "πορτάκι" (φαντάσου την κυλινδρική σωλήνα σαν μια πολυκατοικία και στην βάση της πολυκατοικίας έχει μια πόρτα ) στο 1/4 ή 1/3 της περιφέρειας του σωλήνα. από εκεί θα βγαίνει το καύσιμο ρίψης όταν περιστρέφεται ο άξονας . Απλό και απόλυτα ελεγχόμενο .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.084 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ