Primus 45
- ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΝΔΥΛΗΣ
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 9
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
Έχω Primus 45 από το '12 και μένω στην Πεντέλη πάνω από τη Ραφήνα.
Δεν έχω πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Ενδεικτικά αναφέρω ότι για δύο διώροφες μονοκατοικίες μεμονωμένες που ζεσταίνω των 110μ2 έκαστη, τις κρύες μέρες 5-10 βαθμούς εξωτερική (αυτό για μας είναι το πολύ κρύο), καίω 3-4 15κιλα τσουβαλάκια.
Εδώ όμως γράφω για ένα άλλο θέμα. Αυτό της τροφοδοσίας. Ήθελα να μοιραστώ την πληροφόρηση που είχα πριν από 2 χρόνια από τεχνικό της Mavil, όταν τον πήρα να τον ρωτήσω γιατί τα νούμερα: τροφοδοσία, απόδοση, θερμοκρασία νερού, θερμίδες κλπ δεν μου έβγαιναν.
Μέχρι τότε για καύσιμο πέλλετ ρύθμιζα τροφοδοσία 2" και αναμονή 45-50" και αέρα στα 65% για να μπορώ να κρατώ τα καυσαέρια από 180-190, νομίζοντας ότι με χαμηλή τροφοδοσία πετυχαίνω οικονομία καυσίμου. Με αυτές τις ρυθμίσεις, όμως και υπολογίζοντας την θερμογόνο δύναμη του πέλλετ, η απόδοση βγαίνει πολύ κάτω των 45000 kcal/h και ο καυστήρας αργούσε υπερβολικά να ζεστάνει το νερό και κατ' επέκταση το σπίτι.
Ο άνθρωπος λοιπόν της Mavil μου είπε ότι προφανώς με τις ρυθμίσεις αυτές "υπολειτουργώ" το σύστημα και για να έχω την προβλεπόμενη απόδοση και ομαλή λειτουργία θα πρέπει να ρυθμίσω 2" τροφοδοσία και το πολύ 30" αναμονή με αέρα 50-55% και τα καυσαέρια να δουλεύουν μεταξύ 185-205. Και φυσικά αυτά σε συνδυασμό πάντα με τακτικό καθαρισμό. Μου είπε δε ότι το να διαιρέσω τους χρόνους δια 2, κουράζει το μοτέρ και το ρελέ άσκοπα, δηλ η τροφοδοσία 1" ανά 15 ", ενώ η αύξηση στα 3" ανά 45" προκαλεί μεγάλη τροφοδοσία και μετά παύση, με αποτέλεσμα συνεχείς μεγάλες αυξομειώσεις της καύσης και της θερμότητας του λέβητα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- george cc
- Αποσυνδεμένος
- Junior Member
- Δημοσιεύσεις: 39
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΝΔΥΛΗΣ
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 9
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
Έτσι έχω καταλήξει κι επειδή να πω την αμαρτία μου δεν έχω δυνατότητα να καθαρίζω κάθε 2 μέρες (αλλά κάθε ΣΚ), προσωπικά ρυθμίζω τροφοδοσία 2" κάθε 36" για καυσαέρια 180-210ο (για πέλλετ Α1 ή Α2).
Για το θέμα με τις βελτιώσεις του συστήματος δεν το έχω ψάξει. Οι μηχανολόγοι για την περίπτωση του πετρελαίου μου είχαν πει ότι αν με πατέντες απάγεις τη θερμότητα των καυσαερίων της καμινάδας και τους ρίχνεις την θερμοκρασία, υγροποιούνται θειικά οξέα που σου τρώνε τα μέταλλα. Δε ξέρω αν κάτι τέτοιο ισχύει και για καύσιμα, όπως το πέλλετ και το ξύλο και αν υπάρχουν ελάχιστα επιτρεπόμενα όρια για τη θερμοκρασία των καυσαερίων στα δικά μας μηχανήματα ή αν παίζει κάτι σε μας με την πίσσα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ΠΑΠΑΣ.
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 16
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
dimosmav έγραψε: Χαίρεται. Εγώ στον 34αρι έχω ρίψη για 2 δευτερόλεπτα αναμονή 40 και αέρα στο 50. Καυσαέρια στο 190 και νερά άνοιγμα στους 45 και κλείσιμο στους 68 βαθμούς. Κατανάλωση περίπου 4 σακούλες με θερμοκρασία εξωτερική από -8 έως +1 όλη την ημέρα. Θερμοστάτες μόνιμα στους 22.
Στάλθηκε από το MI 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ποσες θερμιδες εχουν τα σωματα;
Εγω εχω 2"30"55%.Επειδη ο 34 που εχω οριακα καλυπτει τις αναγκες των 2 διαμερισματων των 170 τ.μ. περιπου.
Ειχα προβλημα με υψηλα καυσαερια, πανω απο 220.Χαμηλωνε τροφοδοσια ο λεβητας αλλα μετα δυσκολα ανεβαζε θερμοκρασια με πολυ χαμηλες θερμοκρασιες εξω.Τελικα εβαλα 6 επιβραδυντες και τα καυσαερια 30β.κατω.
Τωρα κατι ρυθμισεις 2" 55" και 2" 60" βαζουν καποιο φιλοι δεν τις καταλαβαινω.
Αυτο που με προβληματιζει ειναι οι πολλες βλαβες που μου εχει βγαλει τα 2 τελευταια χρονια.
-Αλλαγη πλακετας 220 ευρω
-Προβλημα με το μοτερ 70 ευρω.
-Αισθητηριο θερμοκρασιας.
Τωρα που γραφω το εχω γυρισει στο πετρελαιο, επειδη στον πινακα μου βγαζει "505".Μαλλον το ρελε ειναι.Με το που τον ανοιγω δινει ο κοχλιας ασταματητα και μετα βγαζει 505.Δυστυχως ετυχε σαββατοκυριακο και πανω στις μεγαλες παγωνιες.Το λεβητα τον εχω 6 χρονια.Γενικα το μοτερ νομιζω εχει βγαλει σε πολλους προβληματα.Οποιος δε βαριεται ας γραψει για τα τα θεματα που ειχε με το λεβητα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- george cc
- Αποσυνδεμένος
- Junior Member
- Δημοσιεύσεις: 39
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Εμενα τα μονα που μου εχει βγαλει 7 χρονια τωρα που τον δουλευω,ειναι ασφαλεια του πινακα και ρελε που αλλαζω μονος μου,και 3 φορες που κολησε ο κοχλιας.Εβγαλα το μοτερ με τον κοχλια,τα καθαρισα οπως και το τουνελ και ολα καλα.Βεβαια πολυ κουραστικο.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ΠΑΠΑΣ.
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 16
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.