Ποδήλατο
- DOOM_NX
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Bad Sector
- Δημοσιεύσεις: 4316
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 477
Άλλο που δένονται και άλλο που παράγονται... Φασόν κινέζικα είναι της Kinesis.GT έγραψε:
DOOM_NX έγραψε: Ας αρχίσουμε να παράγουμε ποδήλατα πρώτα και ας αφήσουμε τα αυτοκίνητα για αργότερα...
Παράγουμε. Τα IDEAL συναρμολογούνται στην Πάτρα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- GT
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Γιάννης
- Δημοσιεύσεις: 2181
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 329
DOOM_NX έγραψε:
Άλλο που δένονται και άλλο που παράγονται... Φασόν κινέζικα είναι της Kinesis.GT έγραψε:
DOOM_NX έγραψε: Ας αρχίσουμε να παράγουμε ποδήλατα πρώτα και ας αφήσουμε τα αυτοκίνητα για αργότερα...
Παράγουμε. Τα IDEAL συναρμολογούνται στην Πάτρα.
Υπάρχει καμιά εταιρία που πραγματικά τα παράγει και δεν τα δένει απλά?
Απ' ότι ξέρω, όλες οι εταιρίες μόνο το πλαίσιο φτιάχνουν και μετά κουμπώνουν όλα τα περιφερειακά συνεργαζομένων εταιριών. Άλλα σαζμάν, άλλοι μοχλοί, άλλα πιρούνια, άλλα ντεραγιέ, άλλες σέλες, άλλες ζάντες, άλλα κέντρα, άλλα πεντάλ. Τα πιο πολλά κομμάτια είναι πχ SHIMANO. Άρα γιατί να μη θεωρείται Γιαπωνέζικο πχ ένα SCOTT?
Και για να κάνουν πλαίσιο αξιώσεων μάλλον πρέπει να πέσει πολύ χρήμα στον τομέα έρευνας και ανάπτυξης, που όμως για εταιρίες κολοσσούς παγκοσμίου φήμης, είναι μια επένδυση που θα βγει. Για την Ελληνική, θα βγει? Πόσα κομμάτια θα πουλήσει έναντι των άλλων? Προφανώς γι' αυτό παίρνει και έτοιμα πλαίσια υποθέτω.
Οπότε εμένα μια χαρά Ελληνικά μου ακούγονται, έστω και έτσι. Με ρίζες Γιαπωνέζικες.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- DOOM_NX
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Bad Sector
- Δημοσιεύσεις: 4316
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 477
Φυσικά. Είναι άλλο να πάρεις έτοιμο πλαίσιο, να το ντύσεις με έτοιμα περιφερειακά και να βάλεις απλά τα αυτοκόλλητά σου επάνω και άλλο να έχεις όμαδα R&D, να σχεδιάζεις το πλαίσιο, να το παράγεις σε δικό σου εργοστάσιο στη χώρα σου ή στην Ασία, να το περνάς από ελέγχους, να το βελτιώνεις και να το βγάζεις με τα δικά σου αυτοκόλλητα. Δες Giant, Specialized, Trek, Bianchi κλπ...GT έγραψε: Υπάρχει καμιά εταιρία που πραγματικά τα παράγει και δεν τα δένει απλά?
Πολλές εταιρείες φτιάχνουν και πιρούνια και δισκοβραχίωνες και παλουκόσελλα και σέλλες και κέντρα και τροχούς. Δες πάλι τις παραπάνω μάρκες ενδεικτικά. Εννοείται ότι χρησιμοποιούν και περιφερειακά (groupsets) της Shimano, της SRAM και της Campagnolo, αλλά όλη η ουσία έγκειται στο σκελετό. Όταν τον παίρνεις έτοιμο όπως κάνει η Ideal, τότε δεν είσαι παραγωγός ποδηλάτων... Απλά συναρμολογητής.GT έγραψε: Απ' ότι ξέρω, όλες οι εταιρίες μόνο το πλαίσιο φτιάχνουν και μετά κουμπώνουν όλα τα περιφερειακά συνεργαζομένων εταιριών. Άλλα σαζμάν, άλλοι μοχλοί, άλλα πιρούνια, άλλα ντεραγιέ, άλλες σέλες, άλλες ζάντες, άλλα κέντρα, άλλα πεντάλ. Τα πιο πολλά κομμάτια είναι πχ SHIMANO. Άρα γιατί να μη θεωρείται Γιαπωνέζικο πχ ένα SCOTT?
Δε με ενδιαφέρει αν μπορεί να χρηματοδοτήσει τομέα R&D η Ideal. Το θέμα είναι αν παράγει ποδήλατα. Και η απάντηση είναι ότι δεν παράγει. Τα παίρνει έτοιμα και τους βάζει αυτοκόλλητα. Δε μιλάμε για εργοστάσια παραγωγής ποδηλάτων στην Ελλάδα. Αυτό ήταν το αρχικό topic.GT έγραψε: Και για να κάνουν πλαίσιο αξιώσεων μάλλον πρέπει να πέσει πολύ χρήμα στον τομέα έρευνας και ανάπτυξης, που όμως για εταιρίες κολοσσούς παγκοσμίου φήμης, είναι μια επένδυση που θα βγει. Για την Ελληνική, θα βγει? Πόσα κομμάτια θα πουλήσει έναντι των άλλων? Προφανώς γι' αυτό παίρνει και έτοιμα πλαίσια υποθέτω.
Ελληνικά δεν είναι. Ρίζες είναι κινέζικες, όχι γιαπωνέζικες. Ελληνικό tradename έχουν απλά. Όχι ότι δεν είναι καλά ποδήλατα. Απλά ελληνικά ΔΕΝ τα λες.GT έγραψε: Οπότε εμένα μια χαρά Ελληνικά μου ακούγονται, έστω και έτσι. Με ρίζες Γιαπωνέζικες.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- GT
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Γιάννης
- Δημοσιεύσεις: 2181
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 329
Ας εδραιώσουμε στην τελική καμιά απλή γραμμή παραγωγής (συναρμολόγησης έστω αν θες) και μετά προχωράμε και παρακάτω.
Νομίζω ότι η IDEAL είναι μια καλή περίπτωση.
Ας μην τα βλέπουμε όλα αρνητικά.
Ας ανοίξουν και 2-3 εργοστάσια συναρμολόγησης αυτοκινήτων, συσκευών και δεν ξέρω τι άλλο και μια χαρά θα είμαστε, ακόμα ως συναρμολογητές - "κατασκευαστές".
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- DOOM_NX
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Bad Sector
- Δημοσιεύσεις: 4316
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 477
Καλή περίπτωση είναι η Fidusa του Βογιατζή που κατασκευάζει custom σκελετούς σε λογικές τιμές. Αλλά δε μιλάμε για μαζική παραγωγή, οπότε πάλι δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.
Πάντως, θα συμφωνήσω ότι τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα στον τομέα των ποδηλάτων.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- GT
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Γιάννης
- Δημοσιεύσεις: 2181
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 329
Ας πάρουμε γραμμή παραγωγής της MECAPSES πχ, ας μην πάρουμε της MERCEDES.
Αυτό που λες είναι το λιγότερο.
Αυτό που μετράει είναι να πάρει μπροστά η μηχανή της παραγωγής Παναγιώτη, αλλιώς εσένα που είσαι και μικρούλης και λεύτερο παιδί σε βλέπω μετανάστη σε λίγο καιρό να φτυαρίζεις απιστοποίητο πέλλετ σε big bag με γίγας μαϊμού σφραγίδα ΕΝplus A1 στην Ρουμανο-Βουλγαρο-Σερβία για 3&60...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.