Κινέζικη αερόθερμη σόμπα
- Pani
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
- Δημοσιεύσεις: 83
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
Μίλησα με την εταιρεία το πρωί. Δεν μου ανέφερε σχέση της θέσης του κλαπέτου με την εξαγωγή θερμοκρασίας στα καυσαέρια, ούτε θα ήταν και λογικό. Το κλαπέτο ρυθμίζει τη ροή αέρα στην καύση.stoikon έγραψε:
Pani έγραψε: Κι εγώ το άνοιξα τέρμα και σταμάτησε να σβήνει, παράλληλα με τις ρυθμίσεις μοτέρ καυσαερίων που μου έδωσε ο Fokion.
Αν ανοίξεις τον αέρα τέρμα και ανοίξεις και καυσαέρια στέλνεις όλη την θερμοκρασία στο μπουρί
Αυτό που μου είπαν να κάνω είναι να παίξω με τις ρυθμίσεις του μοτέρ καυσαερίων στις ταχύτητες 1 και 5 και αφού καταλήξω (στο 1 να έχει μια μικρή φλόγα μέσα στο ποτηράκι χωρίς να σβήνει και στο 5 να έχει μεγάλη φλόγα χωρίς πολλές σπίθες) οι ρυθμίσεις στα 2, 3 και 4 θα είναι κατ' αναλογία των 1 και 5.
Το κακό είναι ότι θα πρέπει να ασχολείται ενίοτε κάποιος με τις ρυθμίσεις, ανάλογα όχι μόνο με τη μάρκα πέλλετ, αλλά μπορεί και ανάλογα με την παρτίδα της ίδιας μάρκας.
Τα τούλια είναι για να μη μπει κανένα έντομο στην εισαγωγή. Δεν την είδα να ζορίζεται τη σόμπα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- stoikon
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 641
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Pani έγραψε:
Μίλησα με την εταιρεία το πρωί. Δεν μου ανέφερε σχέση της θέσης του κλαπέτου με την εξαγωγή θερμοκρασίας στα καυσαέρια, ούτε θα ήταν και λογικό. Το κλαπέτο ρυθμίζει τη ροή αέρα στην καύση.stoikon έγραψε:
Pani έγραψε: Κι εγώ το άνοιξα τέρμα και σταμάτησε να σβήνει, παράλληλα με τις ρυθμίσεις μοτέρ καυσαερίων που μου έδωσε ο Fokion.
Αν ανοίξεις τον αέρα τέρμα και ανοίξεις και καυσαέρια στέλνεις όλη την θερμοκρασία στο μπουρί
Αυτό που μου είπαν να κάνω είναι να παίξω με τις ρυθμίσεις του μοτέρ καυσαερίων στις ταχύτητες 1 και 5 και αφού καταλήξω (στο 1 να έχει μια μικρή φλόγα μέσα στο ποτηράκι χωρίς να σβήνει και στο 5 να έχει μεγάλη φλόγα χωρίς πολλές σπίθες) οι ρυθμίσεις στα 2, 3 και 4 θα είναι κατ' αναλογία των 1 και 5.
Το κακό είναι ότι θα πρέπει να ασχολείται ενίοτε κάποιος με τις ρυθμίσεις, ανάλογα όχι μόνο με τη μάρκα πέλλετ, αλλά μπορεί και ανάλογα με την παρτίδα της ίδιας μάρκας.
Τα τούλια είναι για να μη μπει κανένα έντομο στην εισαγωγή. Δεν την είδα να ζορίζεται τη σόμπα.
Αυτά που γράφεις δεν συμβαδίζουν.(Κι εγώ το άνοιξα τέρμα και σταμάτησε να σβήνει, παράλληλα με τις ρυθμίσεις μοτέρ καυσαερίων που μου έδωσε ο Fokion.)και μετά γράφεις (Τα τούλια είναι για να μη μπει κανένα έντομο στην εισαγωγή. Δεν την είδα να ζορίζεται τη σόμπα.) Αν δεν ζορίζεται η σόμπα από το τούλι γιατί έχεις το κλαπέτο στο τέρμα. Τώρα αν βάλουμε τέρμα το κλαπέτο ανοικτό και τέρμα το βεντιλατέρ καυσαερίων χωρίς να τραβάει θερμοκρασία στό μπουρί,άσε να έχω τις αμφιβολίες μου. Συν ότι μπορεί να σε τραβάει και στάχτες στο μπουρί.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Pani
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
- Δημοσιεύσεις: 83
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
Αν και δε μπορώ να καταλάβω πώς το κλαπέτο στην εισαγωγή φρέσκου αέρα ρυθμίζει τη θερμοκρασία καυσαερίων, από τη στιγμή που η ταχύτητα της εισροής αέρα ρυθμίζεται πρώτα από όλα από τις τιμές που δίνουμε στο μοτέρ καυσαερίων, επιφυλάσσομαι να το παρατηρήσω.stoikon έγραψε: Αυτά που γράφεις δεν συμβαδίζουν.(Κι εγώ το άνοιξα τέρμα και σταμάτησε να σβήνει, παράλληλα με τις ρυθμίσεις μοτέρ καυσαερίων που μου έδωσε ο Fokion.)και μετά γράφεις (Τα τούλια είναι για να μη μπει κανένα έντομο στην εισαγωγή. Δεν την είδα να ζορίζεται τη σόμπα.) Αν δεν ζορίζεται η σόμπα από το τούλι γιατί έχεις το κλαπέτο στο τέρμα. Τώρα αν βάλουμε τέρμα το κλαπέτο ανοικτό και τέρμα το βεντιλατέρ καυσαερίων χωρίς να τραβάει θερμοκρασία στό μπουρί,άσε να έχω τις αμφιβολίες μου. Συν ότι μπορεί να σε τραβάει και στάχτες στο μπουρί.
Για το τούλι έχεις κάποιο δίκιο, γιατί όντως έχει πυκνή πλέξη.
Πάντως εγώ ακολουθώ τις οδηγίες της εταιρείας που μίλησα πριν λίγο και μου είπε να το αφήσω τέρμα ανοιχτό, αν και δεν παίζει πολύ ρόλο.
Άλλωστε, όταν κλείνεις λίγο ένα κλαπέτο δεν μειώνεις κατ' ανάγκη την ποσότητα αέρα που μπαίνει στο σύστημα, δεδομένου ότι γίνεται βεβιασμένη αναρρόφηση αέρα από το μοτέρ και έτσι αυξάνεις την πίεση εισαγωγής του αέρα.
Πάντως αυτή η συζήτηση δε βοηθάει μόνο τους μη γνώστες, αλλά ακόμη και τους γνώστες και ειδικά όταν συνοδεύεται από παρατήρηση συμπεριφοράς της σόμπας. Και μην ξεχνάμε, οι ρυθμίσεις εξαρτώνται από το πέλλετ.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- stoikon
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 641
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Pani έγραψε:
Αν και δε μπορώ να καταλάβω πώς το κλαπέτο στην εισαγωγή φρέσκου αέρα ρυθμίζει τη θερμοκρασία καυσαερίων, από τη στιγμή που η ταχύτητα της εισροής αέρα ρυθμίζεται πρώτα από όλα από τις τιμές που δίνουμε στο μοτέρ καυσαερίων, επιφυλάσσομαι να το παρατηρήσω.stoikon έγραψε: Αυτά που γράφεις δεν συμβαδίζουν.(Κι εγώ το άνοιξα τέρμα και σταμάτησε να σβήνει, παράλληλα με τις ρυθμίσεις μοτέρ καυσαερίων που μου έδωσε ο Fokion.)και μετά γράφεις (Τα τούλια είναι για να μη μπει κανένα έντομο στην εισαγωγή. Δεν την είδα να ζορίζεται τη σόμπα.) Αν δεν ζορίζεται η σόμπα από το τούλι γιατί έχεις το κλαπέτο στο τέρμα. Τώρα αν βάλουμε τέρμα το κλαπέτο ανοικτό και τέρμα το βεντιλατέρ καυσαερίων χωρίς να τραβάει θερμοκρασία στό μπουρί,άσε να έχω τις αμφιβολίες μου. Συν ότι μπορεί να σε τραβάει και στάχτες στο μπουρί.
Για το τούλι έχεις κάποιο δίκιο, γιατί όντως έχει πυκνή πλέξη.
Πάντως εγώ ακολουθώ τις οδηγίες της εταιρείας που μίλησα πριν λίγο και μου είπε να το αφήσω τέρμα ανοιχτό, αν και δεν παίζει πολύ ρόλο.
Άλλωστε, όταν κλείνεις λίγο ένα κλαπέτο δεν μειώνεις κατ' ανάγκη την ποσότητα αέρα που μπαίνει στο σύστημα, δεδομένου ότι γίνεται βεβιασμένη αναρρόφηση αέρα από το μοτέρ και έτσι αυξάνεις την πίεση εισαγωγής του αέρα.
Πάντως αυτή η συζήτηση δε βοηθάει μόνο τους μη γνώστες, αλλά ακόμη και τους γνώστες και ειδικά όταν συνοδεύεται από παρατήρηση συμπεριφοράς της σόμπας. Και μην ξεχνάμε, οι ρυθμίσεις εξαρτώνται από το πέλλετ.
Pani έγραψε:
Κι εγώ το άνοιξα τέρμα και σταμάτησε να σβήνει, παράλληλα με τις ρυθμίσεις μοτέρ καυσαερίων που μου έδωσε ο Fokion.
Αν ανοίξεις τον αέρα τέρμα και ανοίξεις και καυσαέρια στέλνεις όλη την θερμοκρασία στο μπουρί
Εγώ σε επισήμανα στο αν τα έχεις και τα δύο στο τέρμα.
Οπωσδήποτε θα ακολουθήσεις τις οδηγίες της εταιρίας αλλά αν ήταν να δουλεύουν και τα δύο στο τέρμα δεν θα υπήρχαν οι ρυθμίσεις.
Όσο για το κλαπέτοαν παίζει ρόλο, παρατήρησε μόνο πως αλλάζει το πήδημα του πέλλετ και της φλόγας όταν το ανοίγουμε και κλείνουμε. Αυτό τουλάχιστον το ξέρει καλά ο φωκίων όταν τον βοηθούσα να ρυθμίσουμε τις σόμπες του. Δεν επανέρχομαι στο θέμα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Fokion
- Αποσυνδεμένος
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4259
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 471
μεχρι κι εγω εχει πειστει και το εχω βγαλει.
σε αυτη που εχει μεγαλες σωληνες εκανε διαφορά ( λογικό εχει και 1,5 μετρο προσαγωγη....)
στην αλλη δε μπορω να το βγαλω!!!!! ειναι πολυ ψηλά!!!!!
θα βγει σε κανα μηνα που θα εχω καψει κανα τονο ωστε να καθαρισω και το ΤΑΦ γιατι βλεπεις 5 μετρα σκαλα δεν εχω και πρεπει να την δανειστω παλι...
ENERGY GP 8000 (X2) εφυγαν - απολυτα ευχαριστημενος
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...mid=144&limitstart=0
ECOSPAR AUGIRA 23KW NEW ENTRY....
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=59591&Itemid=384
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dimlyk
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 10564
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1476
δεν θυμαμαι καλα την εγκατασταση σου ...θω πω μονο για την εισαγωγη αερα οτι καλο ειναι κατ ελαχιστο να υπαρχει μια γωνια γυρισμενη προς τα κατω ...και αντι για τουλι μια σιτα με αραιοτερη πλεξη ...
απευθυνθηκα σ εσενα ...επειδη εχεις μια εισαγωγη σε ελευθερο χωρο ( αν δεν κανω λαθος) κι οχι χαμηλα σε καποιο μπαλκονι οπως οι περισσοτεροι ... μην θεωρεις εντελως απιθανο να βρεις ενα πτηνο μεσα το καλοκαιρι ( απο ιδια πειρα μιλαω )
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.