Επικαιρότητα (Θέρμανσης - Ενέργειας - Οικολογία​ς)

Περισσότερα
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #31054 από KERBEROS
Ημερίδα για τη ξυλώδη βιομάζα

Ημερίδα με τίτλο: «Συγκομιδή, Εφοδιασμός και Εμπόριο Ξυλώδους Βιομά- ζας». Καρδίτσα Παρασκευή 19 Οκτωβρίου

Το Τμήμα Βιομάζας του Κέντρου Ανανεώσιμων Πηγών και Εξοικονόμησης Ενέργειας (ΚΑΠΕ) και το Τμήμα Δασοπονίας και Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος του Τ.Ε.Ι. Λάρισας - Παράρτημα Καρδίτσας διοργανώνουν ημερίδα με τίτλο: «Συγκομιδή, Εφοδιασμός και Εμπόριο Ξυλώδους Βιομάζας».

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στην Καρδίτσα, την Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012 και ώρα 09:30 (Αμφιθέατρο Τμήματος Δασοπονίας και Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος)

Στη θεματολογία της ημερίδας περιλαμβάνονται:

• Τεχνολογίες συγκομιδής ξυλώδους βιομάζας

• Είδη βιομάζας για παραγωγή θερμότητας

• Πρότυπα στερεών βιοκαυσίμων

• Κέντρα εφοδιασμού και εμπορίου βιομάζας

• Ενεργειακή συμβολαιοποίηση

• Πιστοποιημένη διαχείριση δασικών οικοσυστημάτων

Πληροφορίες: Tηλ.: 210 6603384, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (Ι. Ελευθεριάδης), Tηλ.: 24410-64701, e-mail: secryforest@ teilar.gr (Β. Αρέτος), www.biomasstradecentre2.eu

www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&f...aSJ50dycLmfEKZ0e9BLg

Προδότης δεν είναι μόνον αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς,αλλά είναι και εκείνος που, ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώσει του δεν...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #31056 από KERBEROS
Προώθηση της «Αγροενέργειας» για… βιομάζα


Εργαστήρια του Πανεπιστημίου αναλαμβάνουν να στηρίξουν παραγωγούς

Τo Εργαστήριο Γεωργίας και Εφαρμοσμένης Φυσιολογίας Φυτών, του Τμήματος Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος και το Εργαστήριo Αγροτικού Χώρου του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σχεδίασαν και προχωρούν στην υλοποίηση ενός Πειραματικού Προγράμματος Μεταφοράς Τεχνογνωσίας για την Προώθηση της Αγροενέργειας στοχεύοντας στην υποστήριξη της οικοδόμησης συνεργασιών με παραγωγούς που επιθυμούν να καλλιεργήσουν ενεργειακά φυτά (όπως για παράδειγμα αγριαγκινάρα) για παραγωγή βιομάζας.

Στο πλαίσιο αυτού του Θεσσαλικού Προγράμματος και με στόχο την άμεση προώθησή του προς όφελος των παραγωγών αλλά και της έρευνας, καλούν τους ενδιαφερόμενους να συμμετέχουν σε ενημέρωση – συζήτηση με τίτλο «ΚΑΛΛΙΕΡΓΩ ΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΜΟΥ»


Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012, στις 17.00 στο Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Πολυτεχνική Σχολή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στο Βόλο (Πεδίον Άρεως).
Τα δύο εργαστήρια σκοπεύουν να υποστηρίξουν την καλλιέργεια της αγριαγκινάρας (σπορά, καλλιεργητικές φροντίδες, συλλογή) και να αναλάβουν την υποστήριξη των παραγωγών (μεταποίηση και κατανάλωση) για την παραγωγή πελλέτας.


Ομιλητές της εκδήλωσης είναι οι:Νίκος Δαναλάτος Καθηγητής Γεωργίας (Παν. Θεσσαλίας) και Δημήτρης Γούσιος, Καθηγητής Ανάπτυξης Αγροτικού Χώρου (Παν. Θεσσαλίας).
Για συμμετοχή στα τηλέφωνα : 2421074463 Δευτέρα –Παρασκευή : 11.00-14.00.


www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&f...Yz498aPtCRGHMvCON1nA

Προδότης δεν είναι μόνον αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς,αλλά είναι και εκείνος που, ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώσει του δεν...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #31059 από KERBEROS
ΟΣΜΗ... ΓΚΑΦΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ


Ρεπορτάζ : Μαρία Βουργάνα
(από το Έθνος)


Δύο τύποι πετρελαίου, θέρμανσης και κίνησης, με διαφορετικές τιμές θα κυκλοφορούν από τη Δευτέρα στην αγορά, παρά την απόφαση του υπουργείου Οικονομικών για εξίσωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης. Ειδικότερα, το...
πετρέλαιο θέρμανσης αναμένεται με τα σημερινά δεδομένα να πωλείται από 1,35 έως 1,40 ευρώ το λίτρο, ενώ το ντίζελ κίνησης θα πωλείται από 1,41 έως 1,48 ευρώ το λίτρο. Και αυτό θα συμβεί λόγω της ποιοτικής διαφοράς των δύο προϊόντων, καθώς το ντίζελ κίνησης είναι πιο φιλικό προς το περιβάλλον και περιέχει μόλις 10 ppm θείου, ενώ το πετρέλαιο θέρμανσης περιέχει 1.000 ppm. Επιπρόσθετα, βάσει της σχετικής νομοθεσίας το ντίζελ κίνησης που διατίθεται στην αγορά περιέχει υποχρεωτικά μια ποσότητα βιοκαυσίμων, η οποία επιβαρύνει ακόμη περισσότερο την τελική του τιμή. Υπολογισμοί δείχνουν ότι αν ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανσης εξισωθεί με τον ΕΦΚ στο ντίζελ όπως ισχύει σήμερα, τότε το ντίζελ θα είναι ακριβότερο κατά περίπου 16 λεπτά το λίτρο σε σχέση με το θέρμανσης. Σε περίπτωση που η εξίσωση του ΕΦΚ γίνει σε χαμηλότερα επίπεδα, στο 80% του σημερινού EΦΚ, όπως έχει προαναγγείλει η κυβέρνηση, τότε η διαφορά τιμής θα κυμανθεί γύρω στα 8 λεπτά το λίτρο. Κίνδυνος λαθρεμπορίου Στελέχη των ΕΛΠΕ και εταιρειών εμπορίας πετρελαιοειδών υπογραμμίζουν τον κίνδυνο έκρηξης του λαθρεμπορίου παρά την εξίσωση των δύο φόρων στα δύο προϊόντα. Οπως εξηγούν, οι επιτήδειοι θα επιδιώξουν να αντικαταστήσουν το πετρέλαιο θέρμανσης με το φτηνότερο και αφορολόγητο ναυτιλιακό ντίζελ, το οποίο έχει ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά με το πετρέλαιο θέρμανσης. Γι' αυτόν τον λόγο οι παράγοντες της αγοράς ζητούν να καθιερωθεί ένας τύπος πετρελαίου, δηλαδή να υπάρχει ίδια ποιότητα πετρελαίου για θέρμανση, κίνηση και ναυτιλία, έτσι ώστε να κλείσουν όλα τα παράθυρα λαθρεμπορίας. Ωστόσο, 4 ημέρες πριν ξεκινήσει η διάθεση του πετρελαίου θέρμανσης με τη νέα τιμή, το υπουργείο Οικονομικών δεν έχει εκδώσει ακόμη την υπουργική απόφαση με την οποία θα καθορίζονται τα κριτήρια με βάση τα οποία θα επιστρέφεται ο επιπλέον φόρος στο πετρέλαιο θέρμανσης σε ειδικές κατηγορίες νοικοκυριών οι οποίες πληρούν εισοδηματικά, γεωγραφικά και περιουσιακά κριτήρια. Ακόμη δεν είναι έτοιμο το ηλεκτρονικό σύστημα μέσω του οποίου οι δικαιούχοι θα υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτηση για την επιστροφή του φόρου με βάση τα τιμολόγια αγοράς του πετρελαίου θέρμανσης. Επίσης, τη Δευτέρα αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή η νομοθετική ρύθμιση για την εξίσωση των δύο φόρων. Χθες σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την εξίσωση της φορολογίας στο πετρέλαιο δεκάδες βενζινοπώλες με τα βυτιοφόρα τους συγκεντρώθηκαν έξω από το υπουργείο Μακεδονίας - Θράκης, χωρίς να εμποδίζουν την κυκλοφορία. Οπως είπαν, οι παραγγελίες για πετρέλαιο θέρμανσης έχουν μειωθεί δραστικά, με αποτέλεσμα πολλά πρατήρια να απειλούνται με «λουκέτο» αλλά και να μειώνονται, αντί να αυξάνονται, τα έσοδα του Δημοσίου.

www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&f...-6R4y22Fwuljb8ARe9cw

Προδότης δεν είναι μόνον αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς,αλλά είναι και εκείνος που, ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώσει του δεν...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #31063 από KERBEROS
Πρεμιέρα για το "θέρμανσης" με απειλές και καθυστερήσεις…


Καθυστερήσεις στην έκδοση κρίσιμων υπουργικών αποφάσεων όπως αυτή για το επίδομα θέρμανσης, μαζί με απειλές από τους πρατηριούχους ότι από τη προσεχή Δευτέρα δεν θα παραλαμβάνουν πετρέλαιο θέρμανσης, συνθέτουν το τοπίο, πέντε μόλις ημέρες πριν την έναρξη της διάθεσής του.

Κι αυτό καθώς στο υπ. Οικονομικών εκκρεμεί ακόμη η έκδοση της απόφασης για το επίδομα θέρμανσης, ενώ δεν έχει δημιουργηθεί η ηλεκτρονική εφαρμογή που θα υποστηρίζει τις επιστροφές φόρου σε όσους καταναλωτές τις δικαιούνται με βάση εισοδηματικά και άλλα κριτήρια. Επίσης, αν και πρόκειται για τυπική διαδικασία, εκκρεμεί και η έκδοση της υπουργικής απόφασης για την εξίσωση των φόρων του ντίζελ με του θέρμανσης (της μείωσης δηλαδή του ΕΦΚ από τα 412 στα 330 ευρώ/1000λίτρο).

Στην γνώριμη για τα ελληνικά δεδομένα αυτή εικόνα, ήρθαν να προστεθούν από χθες και οι βενζινοπώλες. Ζητούν να μην εξισωθεί ο φόρος στο πετρέλαιο θέρμανσης με το κίνησης, και απειλούν με «αποχή» από τις παραλαβές πετρελαίου αν δεν εγκατασταθούν συστήματα εισροών- εκροών όγκου καυσίμων, όχι μόνο στα πρατήρια αλλά σε όλα τα στάδια της αλυσίδας διακίνησης καυσίμων, δηλαδή και στα διυλιστήρια όπως και στις εταιρείες. Πρόκειται για μια από τις διατάξεις του νόμου που ψηφίστηκε το Μάρτιο (ν.4072/2012) για τη πάταξη του λαθρεμπορίου, και που η εφαρμογή της εκκρεμεί, όπως άλλωστε και όλων των άλλων (GPS στα βυτιοφόρα, κλπ), αφού δεν έχουν ακόμη εκδοθεί οι σχετικές υπουργικές αποφάσεις.

Έχει ενδιαφέρον πάντως ότι ο υφυπουργός Οικονομικών Γ. Μαυραγάνης με τον οποίο και συναντήθηκαν χθες οι πρατηριούχοι, φέρεται να δεσμεύτηκε απέναντί τους ότι η υπογραφή της σχετικής απόφασης είναι θέμα χρόνου. Την Παρασκευή θα γίνει και νέα συνάντηση μεταξύ των δύο πλευρών.

Ευθύνες στη πολιτεία…

Η ειρωνεία είναι ότι τόσο τα διυλιστήρια όσο και οι εταιρείες διαθέτουν ήδη τέτοια συστήματα εισροών- εκροών, και συμφωνούν με το αίτημα των πρατηριούχων, εκείνη ωστόσο που είναι ανέτοιμη είναι η ίδια η πολιτεία, που ψήφισε και το νόμο.

Διότι, όπως συνέβη και με τα συστήματα εισροών εκροών στα πρατήρια όπου μόλις πρόσφατα η αρμόδια επιτροπή του υπ. Οικονομικών κατέληξε στις προδιαγραφές του λογισμικού που θα ελέγχει «online» τις κινήσεις καυσίμων, η ίδια ακριβώς διαδικασία θα πρέπει να γίνει και για τους δύο άλλους κρίκους της εφοδιαστικής αλυσίδας. Να καθοριστούν δηλαδή οι προδιαγραφές των μηχανημάτων αλλά και του λογισμικού που θα «τσεκάρει» τη διακίνηση των καυσίμων από τις δεξαμενές των διυλιστηρίων και των εταιρειών. Τίποτα δεν έχει γίνει προς αυτή την κατεύθυνση.

Όπως φέρεται να είπε χθες στους πρατηριούχους, ο υφυπουργός Οικονομικών Γ. Μαυραγάνης, αμέσως μόλις η αρμοδία επιτροπή του υπουργείου ολοκληρώσει το πόρισμά της για τις προδιαγραφές του λογισμικού που θα ελέγχει τις συναλλαγές των πρατηρίων, τότε θα υπογραφεί και το σύνολο των αποφάσεων που εκκρεμούν για την εφαρμογή του νόμου πάταξης του λαθρεμπορίου, μεταξύ των οποίων και εκείνη για τα συστήματα εισροών- εκροών σε διυλιστήρια – εταιρείες.

Προς 1,35-1,40 ευρώ

Όσο για την τιμή στην οποία θα ξεκινήσει η διάθεση του πετρελαίου θέρμανσης, χθεσινές εκτιμήσεις από πλευράς των διυλιστηρίων, αλλά και των εταιρειών, έκαναν λόγο για 1,36 ευρώ/ λίτρο. Πρόκειται για τιμή με αποκλίσεις προς τα πάνω ή προς τα κάτω, αναλόγως με τον όγκο της παραγγελίας, το αν η παράδοση είναι σε απομακρυσμένη περιοχή, κλπ.

Η τιμή αυτή είναι από 35% έως 40% υψηλότερη σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι όπου το πετρέλαιο θέρμανσης είχε κάνει «πρεμιέρα» κοντά στο 1 ευρώ το λίτρο, για να πέσει ελαφρά κάτω από τη τιμή αυτή κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου.


www.energypress.gr/news/Premiera-me-apeiles-kai-kathysterhseis

Προδότης δεν είναι μόνον αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς,αλλά είναι και εκείνος που, ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώσει του δεν...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #31070 από kosmidis80
Και ειναι σιγουρο οτι θα παταχτει το παραεμποριο!

Ο φιλος βενζινας δεν μπορει να κοψει πλασματικα αποδειξη πωλησης και να βγαλει το πετρελαιο αυτο πιο μετα μεσα στον χειμωνα με υψηλοτερη τιμη στην μαυρη αγορα?

Αντιστοιχα ο καταναλωτης που θα παρει την απόδειξη χωρις να βάλει το πετρελαιο, μπορει απλα να παρει το επιδομα- επιστροφη φορου απο το κρατος.

Δυσκολο να το φανταστεις και να γινει, ε?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #31312 από KERBEROS
Κατάρρευση των κεντρικών θερμάνσεων


Η τεράστια αύξηση στην τιμή του πετρελαίου θέρμανσης έχει οδηγήσει την συντριπτική πλειοψηφία των πολυκατοικιών στο να αναζητήσουν εναλλακτικούς τρόπους θέρμανσης.
Σύμφωνα με τα γραφεία διαχείρισης κοινοχρήστων στις περιοχές της βορείου Ελλάδος πάνω από το 70% των πολυκατοικιών έχουν πάρει την απόφαση να διακόψουν την κεντρική θέρμανση για φέτος αφού έστω και ένα διαμέρισμα να αδυνατεί να πληρώσει τις οφειλές του, δημιουργείται πρόβλημα στο σύνολο.

Στις περιοχές όπου δεν υπάρχει δυνατότητα χρήσης του φυσικού αερίου και άρα δεν υπάρχει άλλη λύση κεντρικής θέρμανσης που να είναι κοινόχρηστη από όλα τα διαμερίσματα το πρόβλημα είναι ακόμη μεγαλύτερο. Η πρώτη σκέψη όλων των ενοίκων είναι να αποκοπούν από την κεντρική και να φροντίσει ο καθένας να βρει τον δικό του τρόπο για να ζεσταίνεται (pellet, σόμπες, ενεργειακά τζάκια, θερμοπομποί, κλπ).

Το πρόβλημα δημιουργείται όταν κάποιοι από τους ενοίκους επιθυμούν να συνεχιστεί η λειτουργία του κεντρικού καυστήρα. Στην περίπτωση αυτή η ελληνική νομοθεσία είναι με το μέρος τους καθώς ορίζει ότι για οποιαδήποτε μεταβολή στην αρχική κατάσταση της οικοδομής πρέπει να υπάρχει ομόφωνη συμφωνία των ιδιοκτητών. Δηλαδή ακόμα και αν ένας ένοικος θέλει να λειτουργήσει η κεντρική θέρμανση οι υπόλοιπο ένοικοι είναι υποχρεωμένοι να συμμετέχουν έστω με το πάγιο τους. Το πρόβλημα όμως είναι ότι το ποσό αυτό του παγίου με την τιμή του πετρελαίου στο 1,40 μπορεί να είναι και παραπάνω από 100 ευρώ σε πολλές περιπτώσεις. Δηλαδή κάποιος που δεν χρησιμοποιεί καθόλου το κεντρικό σύστημα θέρμανσης θα πρέπει να πληρώνει ένα τεράστιο ποσό σε κάθε γέμισμα της δεξαμενής.

Με άλλα λόγια, δεν υπάρχει μία λύση για κάθε περίπτωση. Το ιδανικό είναι οι ένοικοι να μπορέσουν να πάρουν μία κοινή απόφαση η οποία θα είναι σεβαστή από όλους.


koinoxrista24.gr

www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&f...oDpCkMukOMmlJkWEjgxg

Προδότης δεν είναι μόνον αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς,αλλά είναι και εκείνος που, ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώσει του δεν...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.178 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ