Επικαιρότητα (Θέρμανσης - Ενέργειας - Οικολογίας)
- KERBEROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
-
- Το Μαξίμου έχει ελικοδρόμιο;
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 4207
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 380
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #33160
από KERBEROS
Προδότης δεν είναι μόνον αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς,αλλά είναι και εκείνος που, ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώσει του δεν...
Απαντήθηκε από KERBEROS στο θέμα Απ: Επικαιρότητα (Θέρμανσης-Ενέργειας-Οικολογίας)
Βρετανοί ερευνητές κατάφεραν να μετατρέψουν τον αέρα σε βενζίνη
Βρετανοί ερευνητές κατάφεραν να μετατρέψουν τον αέρα σε βενζίνη. Το επίτευγμα ίσως μελλοντικά αποδειχτεί ορόσημο για την μαζική παραγωγή καθαρής ενέργειας και αποτελέσει απάντηση τόσο στην ενεργειακή κρίση όσο και στην επιβάρυνση του περιβάλλοντος με «αέρια του θερμοκηπίου», εφόσον όμως στην πορεία ξεπεραστούν διάφορα εμπόδια.
Η μικρή βρετανική εταιρία με την εύγλωττη ονομασία Air Fuel Synthesis (δηλαδή «σύνθεση καυσίμων από αέρα»), σύμφωνα με τη βρετανική «Ιντιπέντεντ», χρησιμοποιεί μια επαναστατική τεχνολογία και έχει καταφέρει να παράγει πέντε λίτρα βενζίνης από τον Αύγουστο, όταν έθεσε σε λειτουργία μια μικρή μονάδα που παράγει καύσιμα από διοξείδιο του άνθρακα και υδρατμούς του αέρα.
Η εταιρία ελπίζει ότι μέσα στην επόμενη διετία θα δημιουργήσει ένα μεγαλύτερο, μαζικής παραγωγής, εργοστάσιο που θα παράγει ένα τόνο «αερο-βενζίνης» την ημέρα. Επίσης, σχεδιάζει να παράγει «πράσινα» καύσιμα για τις αεροπορικές εταιρίες, ώστε τα αεροπορικά ταξίδια να εκλύουν λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.
Ο Τιμ Φοξ, επικεφαλής για θέματα ενέργειας και περιβάλλοντος του Ινστιτούτου Μηχανολόγων Μηχανικών του Λονδίνου, δήλωσε ότι «ακούγεται υπερβολικά καλό για να είναι αληθινό και όμως είναι αληθινό. Το κάνουν πράγματι και το έχω δει με τα μάτια μου».
Αν και η όλη διαδικασία βρίσκεται ακόμα σε πιλοτικό στάδιο, ήδη έχει αποδειχτεί πως δουλεύει. Όπως είπε ο επικεφαλής της εταιρίας Air Fuel Synthesis Πίτερ Χάρισον, «παίρνουμε διοξείδιο του άνθρακα από τον αέρα και υδρογόνο από το νερό και τα μετατρέπουμε σε βενζίνη. Κανείς άλλος δεν κάνει κάτι τέτοιο πουθενά στον κόσμο, από όσο ξέρουμε. Το προϊόν μοιάζει και μυρίζει σαν βενζίνη, αλλά είναι πολύ πιο καθαρό από τη βενζίνη που προέρχεται από πετρέλαιο. Επιπλέον, δεν περιέχει κανένα από τα πρόσθετα που υπάρχουν στη συμβατική βενζίνη. Παρόλα αυτά, το προϊόν μας μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις υπάρχουσες μηχανές».
Ο Χάρισον τόνισε ότι το πλεονέκτημα της νέου τύπου βενζίνης είναι πως δεν απαιτεί καμία αλλαγή στις υφιστάμενες υποδομές των μεταφορών, ενώ δεν είναι αναγκαία καμία μετατροπή στα αυτοκίνητα, όπως τοποθέτηση έξτρα μπαταριών, προσθήκη ειδικών κυψελών καυσίμου ή ντεπόζιτου υδρογόνου, κάτι που απαιτούν οι εναλλακτικές τεχνολογίες (ηλεκτρικά οχήματα, υβριδικά, υδρογόνου κ.α.).
Όπως είπε, «έως το τέλος του 2014, αν εξασφαλίσουμε την κατάλληλη χρηματοδότηση, θα μπορούμε να παράγουμε βενζίνη χρησιμοποιώντας ανανεώσιμη ενέργεια και θα το κάνουμε σε εμπορική βάση». Ο Χάρισον εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι το πολύ σε 15 χρόνια θα λειτουργεί το πρώτο εργοστάσιο μεγέθους διυλιστηρίου. «Αν παράγουμε τα δικά μας καύσιμα, έχουμε τη δυνατότητα να αλλάξουμε την οικονομία μιας χώρας», υπογράμμισε.
Σε πρώτη φάση, η Air Fuel Synthesis σχεδιάζει να παράγει «αερο-βενζίνη» που θα είναι δυνατό να αναμιχθεί με συμβατική βενζίνη. Προς το παρόν, πάντως, η τεχνολογία δεν έχει αναπτυχθεί επαρκώς και δεν είναι αποδοτική για να αξιοποιηθεί εμπορικά. Επειδή η απόσπαση του διοξειδίου του άνθρακα από τον αέρα δεν έχει ωριμάσει αρκετά, η εταιρία αναγκάζεται να χρησιμοποιεί πρόσθετο διοξείδιο που προμηθεύεται από άλλες βιομηχανικές πηγές.
Διάφορες εταιρίες σε όλο τον κόσμο προσπαθούν να βελτιώσουν την τεχνολογία απόσπασης διοξειδίου από τον αέρα, μια διαδικασία που κοστίζει περίπου 500 ευρώ ανά τόνο διοξειδίου. Φυσικά, όπως και με άλλες πρωτοεμφανιζόμενες τεχνολογίες, το κόστος τους στην πορεία υποχώρησε θεαματικά, κάτι που μπορεί να συμβεί και σε αυτή την περίπτωση.
energyin.gr/2012/10/19/%ce%b2%cf%81%ce%b...c%ce%b5%cf%84%ce%b1/
Βρετανοί ερευνητές κατάφεραν να μετατρέψουν τον αέρα σε βενζίνη. Το επίτευγμα ίσως μελλοντικά αποδειχτεί ορόσημο για την μαζική παραγωγή καθαρής ενέργειας και αποτελέσει απάντηση τόσο στην ενεργειακή κρίση όσο και στην επιβάρυνση του περιβάλλοντος με «αέρια του θερμοκηπίου», εφόσον όμως στην πορεία ξεπεραστούν διάφορα εμπόδια.
Η μικρή βρετανική εταιρία με την εύγλωττη ονομασία Air Fuel Synthesis (δηλαδή «σύνθεση καυσίμων από αέρα»), σύμφωνα με τη βρετανική «Ιντιπέντεντ», χρησιμοποιεί μια επαναστατική τεχνολογία και έχει καταφέρει να παράγει πέντε λίτρα βενζίνης από τον Αύγουστο, όταν έθεσε σε λειτουργία μια μικρή μονάδα που παράγει καύσιμα από διοξείδιο του άνθρακα και υδρατμούς του αέρα.
Η εταιρία ελπίζει ότι μέσα στην επόμενη διετία θα δημιουργήσει ένα μεγαλύτερο, μαζικής παραγωγής, εργοστάσιο που θα παράγει ένα τόνο «αερο-βενζίνης» την ημέρα. Επίσης, σχεδιάζει να παράγει «πράσινα» καύσιμα για τις αεροπορικές εταιρίες, ώστε τα αεροπορικά ταξίδια να εκλύουν λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.
Ο Τιμ Φοξ, επικεφαλής για θέματα ενέργειας και περιβάλλοντος του Ινστιτούτου Μηχανολόγων Μηχανικών του Λονδίνου, δήλωσε ότι «ακούγεται υπερβολικά καλό για να είναι αληθινό και όμως είναι αληθινό. Το κάνουν πράγματι και το έχω δει με τα μάτια μου».
Αν και η όλη διαδικασία βρίσκεται ακόμα σε πιλοτικό στάδιο, ήδη έχει αποδειχτεί πως δουλεύει. Όπως είπε ο επικεφαλής της εταιρίας Air Fuel Synthesis Πίτερ Χάρισον, «παίρνουμε διοξείδιο του άνθρακα από τον αέρα και υδρογόνο από το νερό και τα μετατρέπουμε σε βενζίνη. Κανείς άλλος δεν κάνει κάτι τέτοιο πουθενά στον κόσμο, από όσο ξέρουμε. Το προϊόν μοιάζει και μυρίζει σαν βενζίνη, αλλά είναι πολύ πιο καθαρό από τη βενζίνη που προέρχεται από πετρέλαιο. Επιπλέον, δεν περιέχει κανένα από τα πρόσθετα που υπάρχουν στη συμβατική βενζίνη. Παρόλα αυτά, το προϊόν μας μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις υπάρχουσες μηχανές».
Ο Χάρισον τόνισε ότι το πλεονέκτημα της νέου τύπου βενζίνης είναι πως δεν απαιτεί καμία αλλαγή στις υφιστάμενες υποδομές των μεταφορών, ενώ δεν είναι αναγκαία καμία μετατροπή στα αυτοκίνητα, όπως τοποθέτηση έξτρα μπαταριών, προσθήκη ειδικών κυψελών καυσίμου ή ντεπόζιτου υδρογόνου, κάτι που απαιτούν οι εναλλακτικές τεχνολογίες (ηλεκτρικά οχήματα, υβριδικά, υδρογόνου κ.α.).
Όπως είπε, «έως το τέλος του 2014, αν εξασφαλίσουμε την κατάλληλη χρηματοδότηση, θα μπορούμε να παράγουμε βενζίνη χρησιμοποιώντας ανανεώσιμη ενέργεια και θα το κάνουμε σε εμπορική βάση». Ο Χάρισον εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι το πολύ σε 15 χρόνια θα λειτουργεί το πρώτο εργοστάσιο μεγέθους διυλιστηρίου. «Αν παράγουμε τα δικά μας καύσιμα, έχουμε τη δυνατότητα να αλλάξουμε την οικονομία μιας χώρας», υπογράμμισε.
Σε πρώτη φάση, η Air Fuel Synthesis σχεδιάζει να παράγει «αερο-βενζίνη» που θα είναι δυνατό να αναμιχθεί με συμβατική βενζίνη. Προς το παρόν, πάντως, η τεχνολογία δεν έχει αναπτυχθεί επαρκώς και δεν είναι αποδοτική για να αξιοποιηθεί εμπορικά. Επειδή η απόσπαση του διοξειδίου του άνθρακα από τον αέρα δεν έχει ωριμάσει αρκετά, η εταιρία αναγκάζεται να χρησιμοποιεί πρόσθετο διοξείδιο που προμηθεύεται από άλλες βιομηχανικές πηγές.
Διάφορες εταιρίες σε όλο τον κόσμο προσπαθούν να βελτιώσουν την τεχνολογία απόσπασης διοξειδίου από τον αέρα, μια διαδικασία που κοστίζει περίπου 500 ευρώ ανά τόνο διοξειδίου. Φυσικά, όπως και με άλλες πρωτοεμφανιζόμενες τεχνολογίες, το κόστος τους στην πορεία υποχώρησε θεαματικά, κάτι που μπορεί να συμβεί και σε αυτή την περίπτωση.
energyin.gr/2012/10/19/%ce%b2%cf%81%ce%b...c%ce%b5%cf%84%ce%b1/
Προδότης δεν είναι μόνον αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς,αλλά είναι και εκείνος που, ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώσει του δεν...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- KERBEROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
-
- Το Μαξίμου έχει ελικοδρόμιο;
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 4207
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 380
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #33369
από KERBEROS
Προδότης δεν είναι μόνον αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς,αλλά είναι και εκείνος που, ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώσει του δεν...
Απαντήθηκε από KERBEROS στο θέμα Απ: Επικαιρότητα (Θέρμανσης-Ενέργειας-Οικολογίας)
Γίνονται πρόσφυγες για να μην πεθάνουν από το κρύο
Το δρόμο της μετανάστευσης προς τις γειτονικές βαλκανικές χώρες παίρνουν πολλοί κάτοικοι της Μακεδονίας και της Θράκης – κυρίως συνταξιούχοι - προκειμένου να μην ξεπαγιάσουν!...
Οι Βορειοελλαδίτες, για πολλά χρόνια επισκέπτονταν τα Σκόπια ή τη Βουλγαρία για να κάνουν τα ψώνια τους και, πιο πρόσφατα, για να γεμίσουν τα ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων τους.
Τώρα πια όμως, η αύξηση στην τιμή του πετρελαίου θέρμανσης απειλεί ακόμη και την υγεία τους. Έτσι, πολλοί Έλληνες, εκμεταλλευόμενοι και τα χαμηλά ενοίκια στην... άλλη πλευρά των συνόρων, αποφασίζουν το αδιανόητο: να αλλάξουν χώρα για να μην πεθάνουν από το κρύο.
Το θέμα αναδεικνύει η εφημερίδα «Ελλάδα», σημειώνοντας ότι, για όσους φεύγουν το κόστος ζωής ανά μήνα, με θέρμανση, ενοίκιο και τρόφιμα δεν θα ξεπερνά τα 100 ευρώ!
www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&f...XV-tcQ0jfgv5y0ooJWgg
Το δρόμο της μετανάστευσης προς τις γειτονικές βαλκανικές χώρες παίρνουν πολλοί κάτοικοι της Μακεδονίας και της Θράκης – κυρίως συνταξιούχοι - προκειμένου να μην ξεπαγιάσουν!...
Οι Βορειοελλαδίτες, για πολλά χρόνια επισκέπτονταν τα Σκόπια ή τη Βουλγαρία για να κάνουν τα ψώνια τους και, πιο πρόσφατα, για να γεμίσουν τα ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων τους.
Τώρα πια όμως, η αύξηση στην τιμή του πετρελαίου θέρμανσης απειλεί ακόμη και την υγεία τους. Έτσι, πολλοί Έλληνες, εκμεταλλευόμενοι και τα χαμηλά ενοίκια στην... άλλη πλευρά των συνόρων, αποφασίζουν το αδιανόητο: να αλλάξουν χώρα για να μην πεθάνουν από το κρύο.
Το θέμα αναδεικνύει η εφημερίδα «Ελλάδα», σημειώνοντας ότι, για όσους φεύγουν το κόστος ζωής ανά μήνα, με θέρμανση, ενοίκιο και τρόφιμα δεν θα ξεπερνά τα 100 ευρώ!
www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&f...XV-tcQ0jfgv5y0ooJWgg
Προδότης δεν είναι μόνον αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς,αλλά είναι και εκείνος που, ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώσει του δεν...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Sp4wN
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Sp4wN
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
-
- Δέν ελπίζω τίποτε.Δέ φοβάμαι τίποτε.Είμαι άφραγκος
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 1884
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 323
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #33396
από Sp4wN
Και οι υπολοιποι που μένουμε εδώ , το κάνουμε μόνο από πείσμα και τρέλα φίλε !!
Τα καράβια μου καίω
Απαντήθηκε από Sp4wN στο θέμα Απ: Επικαιρότητα (Θέρμανσης-Ενέργειας-Οικολογίας)
KERBEROS έγραψε: Γίνονται πρόσφυγες για να μην πεθάνουν από το κρύο
Το δρόμο της μετανάστευσης προς τις γειτονικές βαλκανικές χώρες παίρνουν πολλοί κάτοικοι της Μακεδονίας και της Θράκης – κυρίως συνταξιούχοι - προκειμένου να μην ξεπαγιάσουν!...
Και οι υπολοιποι που μένουμε εδώ , το κάνουμε μόνο από πείσμα και τρέλα φίλε !!
Τα καράβια μου καίω
Last edit: 11 Χρόνια 8 Μήνες πριν by Sp4wN.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- KERBEROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
-
- Το Μαξίμου έχει ελικοδρόμιο;
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 4207
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 380
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #33644
από KERBEROS
Προδότης δεν είναι μόνον αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς,αλλά είναι και εκείνος που, ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώσει του δεν...
Απαντήθηκε από KERBEROS στο θέμα Απ: Επικαιρότητα (Θέρμανσης-Ενέργειας-Οικολογίας)
Θέρμανση με υγραέριο
Το υγραέριο (LPG) παράγεται στο διυλιστήριο, μεταφέρεται με ειδικά βυτία και αποθηκεύεται σε μεταλλικές κυλινδρικές δεξαμενές σε υγρή μορφή. Το υγραέριο είναι γνωστό εδώ και πολλά χρόνια στον Ελληνα καταναλωτή με τη μορφή της φιάλης, που χρησιμοποιείται ιδιαίτερα στο σπίτι (μαγείρεμα, θέρμανση). Το υγραέριο «ΧΥΜΑ», αυτό δηλαδή που αποθηκεύεται στη δεξαμενή του κάθε πελάτη, απευθύνεται κυρίως για επαγγελματική χρήση.
Τα τελευταία χρόνια και μετά τον κανονισμό ΚΥΑ 31856/2003 και οι οικιακοί καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από τα πλεονεκτήματα του υγραερίου.
Αυτά τα πλεονεκτήματα είναι:
Οικονομία: Μετά την αλματώδη αύξηση της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης και την εξομοίωση της τιμής του με αυτήν του πετρελαίου κίνησης, η εξοικονόμηση χρημάτων για τη θέρμανση το χειμώνα μπορεί να φτάσει στο 20% - 30%. Ετσι ανάλογα με το ύψος της επένδυσης, που για μια μονοκατοικία 150 τ.μ. υπολογίζεται μεταξύ 2.800 - 3.500 ευρώ, η απόσβεση μπορεί να πραγματοποιηθεί σε εύλογο διάστημα.
Φιλική μορφή ενέργειας για το περιβάλλον: Το υγραέριο έχει χαμηλότερη περιεκτικότητα σε άνθρακα από τα άλλα συμβατικά καύσιμα και παράγει κατά την καύση του λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα ανά μονάδα θερμικής ενέργειας.
Χαμηλό κόστος συντήρησης εξοπλισμού: Η έλλειψη θείου στο υγραέριο και συνεπώς η μη ύπαρξη οξειδίων του θείου στα καυσαέρια, επιτρέπει τη συντήρηση και τον καθαρισμό του λέβητα, του καυστήρα ή της καμινάδας σε αραιότερα χρονικά διαστήματα.
Οι προϋποθέσεις για εγκατάσταση υγραερίου σε κατοικία είναι η ύπαρξη κήπου ή ακάλυπτου χώρου. Ιδανική περίπτωση αποτελεί η τοποθέτηση υπόγειας δεξαμενής. Με αυτόν τον τρόπο δεν επιβαρύνεται οπτικά το περιβάλλον και παρέχεται η μέγιστη ασφάλεια. Η ελάχιστη απόσταση που απαιτείται από κτίρια και όρια ιδιοκτησίας είναι 3 μ. περιμετρικά της δεξαμενής. Είναι δυνατόν να τοποθετηθεί και υπέργεια δεξαμενή, τηρώντας κάποιες μεγαλύτερες αποστάσεις ασφαλείας από την κατοικία. Δεν επιτρέπεται η τοποθέτηση δεξαμενών υγραερίου σε ταράτσες, υπόγεια ή μπαλκόνια κτιρίων.
www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&f...CXUW2twxd3mwQN4rzHVA
Το υγραέριο (LPG) παράγεται στο διυλιστήριο, μεταφέρεται με ειδικά βυτία και αποθηκεύεται σε μεταλλικές κυλινδρικές δεξαμενές σε υγρή μορφή. Το υγραέριο είναι γνωστό εδώ και πολλά χρόνια στον Ελληνα καταναλωτή με τη μορφή της φιάλης, που χρησιμοποιείται ιδιαίτερα στο σπίτι (μαγείρεμα, θέρμανση). Το υγραέριο «ΧΥΜΑ», αυτό δηλαδή που αποθηκεύεται στη δεξαμενή του κάθε πελάτη, απευθύνεται κυρίως για επαγγελματική χρήση.
Τα τελευταία χρόνια και μετά τον κανονισμό ΚΥΑ 31856/2003 και οι οικιακοί καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από τα πλεονεκτήματα του υγραερίου.
Αυτά τα πλεονεκτήματα είναι:
Οικονομία: Μετά την αλματώδη αύξηση της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης και την εξομοίωση της τιμής του με αυτήν του πετρελαίου κίνησης, η εξοικονόμηση χρημάτων για τη θέρμανση το χειμώνα μπορεί να φτάσει στο 20% - 30%. Ετσι ανάλογα με το ύψος της επένδυσης, που για μια μονοκατοικία 150 τ.μ. υπολογίζεται μεταξύ 2.800 - 3.500 ευρώ, η απόσβεση μπορεί να πραγματοποιηθεί σε εύλογο διάστημα.
Φιλική μορφή ενέργειας για το περιβάλλον: Το υγραέριο έχει χαμηλότερη περιεκτικότητα σε άνθρακα από τα άλλα συμβατικά καύσιμα και παράγει κατά την καύση του λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα ανά μονάδα θερμικής ενέργειας.
Χαμηλό κόστος συντήρησης εξοπλισμού: Η έλλειψη θείου στο υγραέριο και συνεπώς η μη ύπαρξη οξειδίων του θείου στα καυσαέρια, επιτρέπει τη συντήρηση και τον καθαρισμό του λέβητα, του καυστήρα ή της καμινάδας σε αραιότερα χρονικά διαστήματα.
Οι προϋποθέσεις για εγκατάσταση υγραερίου σε κατοικία είναι η ύπαρξη κήπου ή ακάλυπτου χώρου. Ιδανική περίπτωση αποτελεί η τοποθέτηση υπόγειας δεξαμενής. Με αυτόν τον τρόπο δεν επιβαρύνεται οπτικά το περιβάλλον και παρέχεται η μέγιστη ασφάλεια. Η ελάχιστη απόσταση που απαιτείται από κτίρια και όρια ιδιοκτησίας είναι 3 μ. περιμετρικά της δεξαμενής. Είναι δυνατόν να τοποθετηθεί και υπέργεια δεξαμενή, τηρώντας κάποιες μεγαλύτερες αποστάσεις ασφαλείας από την κατοικία. Δεν επιτρέπεται η τοποθέτηση δεξαμενών υγραερίου σε ταράτσες, υπόγεια ή μπαλκόνια κτιρίων.
www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&f...CXUW2twxd3mwQN4rzHVA
Προδότης δεν είναι μόνον αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς,αλλά είναι και εκείνος που, ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώσει του δεν...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- KERBEROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
-
- Το Μαξίμου έχει ελικοδρόμιο;
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 4207
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 380
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #33651
από KERBEROS
Προδότης δεν είναι μόνον αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς,αλλά είναι και εκείνος που, ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώσει του δεν...
Απαντήθηκε από KERBEROS στο θέμα Απ: Επικαιρότητα (Θέρμανσης-Ενέργειας-Οικολογίας)
Ενεργειακά πιστοποιητικά: κατάργηση κατώτατης αμοιβής – Φθηνότερη η επιθεώρηση
Καταργούνται, με τροπολογία που κατατέθηκε σε νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών, οι ελάχιστες νόμιμες αμοιβές για την ενεργειακή επιθεώρηση κτιρίων.
Η αμοιβή θα καθορίζεται πλέον με έγγραφη συμφωνία των μερών.
Σημειώνεται ότι σήμερα το κόστος έκδοσης ενεργειακού πιστοποιητικού ορίζεται για την επιθεώρηση ολόκληρης πολυκατοικίας στο 1 ευρώ ανά τ.μ. (ελάχιστο κόστος 200 ευρώ), για διαμερίσματα στα 2 ευρώ ανά τ.μ. (ελάχιστο κόστος 150 ευρώ) και για μονοκατοικίες στο 1,5 ευρώ ανά τ.μ. (ελάχιστο κόστος 200 ευρώ).
Υπενθυμίζεται ότι η έκδοση Πιστοποιητικού Ενεργειακής Απόδοσης είναι υποχρεωτική για τους ιδιοκτήτες των κτιρίων, σε περίπτωση αποπεράτωσης νέου ή ριζικής ανακαίνισης υπάρχοντος κτιρίου και πώλησης ή μίσθωσης σε νέο ενοικιαστή.
Συγκεκριμένα από 9.1.2012 η υποχρέωση έκδοσης Ενεργειακού πιστοποιητικού δεκαετούς ισχύος, ισχύει και για τις μισθώσεις επί μέρους τμημάτων κτιρίων (διαμερισμάτων, γραφείων, καταστημάτων κλπ.) εμβαδού άνω των 50 τ.μ., πλην αποθηκών και γκαράζ και ορισμένων κατηγοριών επαγγελματικών κτιρίων.
www.econews.gr/2012/10/22/energeiakoi-ep...i-katwtatis-amoivis/
Καταργούνται, με τροπολογία που κατατέθηκε σε νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών, οι ελάχιστες νόμιμες αμοιβές για την ενεργειακή επιθεώρηση κτιρίων.
Η αμοιβή θα καθορίζεται πλέον με έγγραφη συμφωνία των μερών.
Σημειώνεται ότι σήμερα το κόστος έκδοσης ενεργειακού πιστοποιητικού ορίζεται για την επιθεώρηση ολόκληρης πολυκατοικίας στο 1 ευρώ ανά τ.μ. (ελάχιστο κόστος 200 ευρώ), για διαμερίσματα στα 2 ευρώ ανά τ.μ. (ελάχιστο κόστος 150 ευρώ) και για μονοκατοικίες στο 1,5 ευρώ ανά τ.μ. (ελάχιστο κόστος 200 ευρώ).
Υπενθυμίζεται ότι η έκδοση Πιστοποιητικού Ενεργειακής Απόδοσης είναι υποχρεωτική για τους ιδιοκτήτες των κτιρίων, σε περίπτωση αποπεράτωσης νέου ή ριζικής ανακαίνισης υπάρχοντος κτιρίου και πώλησης ή μίσθωσης σε νέο ενοικιαστή.
Συγκεκριμένα από 9.1.2012 η υποχρέωση έκδοσης Ενεργειακού πιστοποιητικού δεκαετούς ισχύος, ισχύει και για τις μισθώσεις επί μέρους τμημάτων κτιρίων (διαμερισμάτων, γραφείων, καταστημάτων κλπ.) εμβαδού άνω των 50 τ.μ., πλην αποθηκών και γκαράζ και ορισμένων κατηγοριών επαγγελματικών κτιρίων.
www.econews.gr/2012/10/22/energeiakoi-ep...i-katwtatis-amoivis/
Προδότης δεν είναι μόνον αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς,αλλά είναι και εκείνος που, ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώσει του δεν...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- KERBEROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
-
- Το Μαξίμου έχει ελικοδρόμιο;
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 4207
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 380
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #33652
από KERBEROS
Προδότης δεν είναι μόνον αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς,αλλά είναι και εκείνος που, ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώσει του δεν...
Απαντήθηκε από KERBEROS στο θέμα Απ: Επικαιρότητα (Θέρμανσης-Ενέργειας-Οικολογίας)
Αγροτικά φωτοβολταϊκά: “κοράκια” αγοράζουν ενεργές άδειες για ένα κομμάτι ψωμί
Καταστάσεις που θυμίζουν “ζούγκλα” περιγράφει για την αγορά αδειών στα αγροτικά φωτοβολταϊκά δημοσίευμα του περιοδικού Agrenda.
Συγκεκριμένα, επιτήδειοι αγοράζουν από αγρότες που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα ρευστότητας άδειες για φωτοβολταϊκά σε πολύ χαμηλές τιμές
Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, η δεινή οικονομική πραγματικότητα, το «πάγωμα» των τραπεζικών χρηματοδοτήσεων και η σοβαρή εμπλοκή με τα δάνεια της –υπό εκκαθάριση- ΑΤΕLeasing καθιστούν τους συγκεκριμένους παραγωγούς «εύκολο στόχο», αφού παρά τις συμβάσεις σύνδεσης ή τις δεσμευτικές προσφορές που έχουν στα χέρια τους, αναγκάζονται (ή βρίσκονται ένα βήμα προτού αποφασίσουν) να εγκαταλείψουν τα «πράσινα» σχέδιά τους.
Την ίδια στιγμή, το «πάγωμα» στις νέες αδειοδοτήσεις που ανακοίνωσε στις αρχές Σεπτεμβρίου το υπουργείο Περιβάλλοντος έχει αναζωπυρώσει την αγορά αδειών και αυτό με τρόπο στρεβλό. Το πρόβλημα εντοπίζεται σε διάφορες περιοχές της χώρας όπου υπήρξε έντονο ενδιαφέρον για αγροτικά φωτοβολταϊκά, όπως η Θεσσαλία.
Αξίζει να σημειωθεί στο σημείο αυτό ότι παράγοντες της αγοράς είχαν προειδοποιήσει το ΥΠΕΚΑ ότι το νέο «πακέτο» μέτρων θα οδηγήσει στην έκρηξη του παρεμπορίου αδειών.
www.econews.gr/2012/10/22/agrotika-fotovoltaika-adeies-korakia/
Καταστάσεις που θυμίζουν “ζούγκλα” περιγράφει για την αγορά αδειών στα αγροτικά φωτοβολταϊκά δημοσίευμα του περιοδικού Agrenda.
Συγκεκριμένα, επιτήδειοι αγοράζουν από αγρότες που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα ρευστότητας άδειες για φωτοβολταϊκά σε πολύ χαμηλές τιμές
Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, η δεινή οικονομική πραγματικότητα, το «πάγωμα» των τραπεζικών χρηματοδοτήσεων και η σοβαρή εμπλοκή με τα δάνεια της –υπό εκκαθάριση- ΑΤΕLeasing καθιστούν τους συγκεκριμένους παραγωγούς «εύκολο στόχο», αφού παρά τις συμβάσεις σύνδεσης ή τις δεσμευτικές προσφορές που έχουν στα χέρια τους, αναγκάζονται (ή βρίσκονται ένα βήμα προτού αποφασίσουν) να εγκαταλείψουν τα «πράσινα» σχέδιά τους.
Την ίδια στιγμή, το «πάγωμα» στις νέες αδειοδοτήσεις που ανακοίνωσε στις αρχές Σεπτεμβρίου το υπουργείο Περιβάλλοντος έχει αναζωπυρώσει την αγορά αδειών και αυτό με τρόπο στρεβλό. Το πρόβλημα εντοπίζεται σε διάφορες περιοχές της χώρας όπου υπήρξε έντονο ενδιαφέρον για αγροτικά φωτοβολταϊκά, όπως η Θεσσαλία.
Αξίζει να σημειωθεί στο σημείο αυτό ότι παράγοντες της αγοράς είχαν προειδοποιήσει το ΥΠΕΚΑ ότι το νέο «πακέτο» μέτρων θα οδηγήσει στην έκρηξη του παρεμπορίου αδειών.
www.econews.gr/2012/10/22/agrotika-fotovoltaika-adeies-korakia/
Προδότης δεν είναι μόνον αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς,αλλά είναι και εκείνος που, ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώσει του δεν...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.150 δευτερόλεπτα