Κινέζικη αερόθερμη σόμπα
- stoikon
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 641
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- pannarab
- Αποσυνδεμένος
- Elite Member
- Δημοσιεύσεις: 198
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 8
stoikon έγραψε: Δεν είναι θέμα λαδώματος, αλλά υπάρχει και φόβος μην πάει λάδι μέσα στην μπομπίνα. Καθαρά είναι θέμα παλμών. Αν το αφήσεις μπορεί να σταματήσει μόνο του. Εγώ από την αρχή έβαλα διπλή φλάντζα και είδα βελτίωση. Κάπου το αναφέρει και ο κ.Μοσχάλης στις διάφορες λύσεις για τις σόμπες του. Ανεβάζοντας ταχύτητα καυσαερίων ίσως σταματήσει.
Βασικά με αυτό το τρισκατάρατο μοτέρ καυσαερίων έχω πρόβλημα από την αρχή. Εκτός από το θρόϊσμα του αέρα, μου μεταφέρει (τώρα πλέον λιγότερο) και ένα συνεχόμενο "γρρρρρρρ", μάλλον από συντονισμό (που απο ότι καταλαβαίνω έχει την ίδια πηγή προβλήματος με το σφύριγμα). Την δεύτερη φλάντζα από που την βρήκες;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- stoikon
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 641
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
pannarab έγραψε:
stoikon έγραψε: Δεν είναι θέμα λαδώματος, αλλά υπάρχει και φόβος μην πάει λάδι μέσα στην μπομπίνα. Καθαρά είναι θέμα παλμών. Αν το αφήσεις μπορεί να σταματήσει μόνο του. Εγώ από την αρχή έβαλα διπλή φλάντζα και είδα βελτίωση. Κάπου το αναφέρει και ο κ.Μοσχάλης στις διάφορες λύσεις για τις σόμπες του. Ανεβάζοντας ταχύτητα καυσαερίων ίσως σταματήσει.
Βασικά με αυτό το τρισκατάρατο μοτέρ καυσαερίων έχω πρόβλημα από την αρχή. Εκτός από το θρόϊσμα του αέρα, μου μεταφέρει (τώρα πλέον λιγότερο) και ένα συνεχόμενο "γρρρρρρρ", μάλλον από συντονισμό (που απο ότι καταλαβαίνω έχει την ίδια πηγή προβλήματος με το σφύριγμα). Την δεύτερη φλάντζα από που την βρήκες;
Εγώ είχα πάρει από τον Μοσχάλη γιατί είμαι κοντά. Αν ρωτήσεις στα μηχανουργικά εργαλεία ή στα ανταλλακτικά αυτοκινήτων πρέπει να έχουν.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Nick the Greek
- Αποσυνδεμένος
- Elite Member
- Δημοσιεύσεις: 178
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 14
Στη δικιά μου ΗΡ-60 δουλεύοντας στη σκάλα 1 είναι αισθητή η μυρωδιά του καπνού έξω. Μάλλον γιατί είναι στο όριο να σβήσει και μερικά πέλετ είναι καρβουνιασμένα χωρίς φλόγα (περίπου όπως κάνει στο άναμα).
Υπάρχει κανένας τρόπος να το διορθώσω? Να ζωηρέψει λίγο η φλόγα ας πούμε...
HP60 10,5kw
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- stoikon
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 641
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Nick the Greek έγραψε: Καλησπέρα,
Στη δικιά μου ΗΡ-60 δουλεύοντας στη σκάλα 1 είναι αισθητή η μυρωδιά του καπνού έξω. Μάλλον γιατί είναι στο όριο να σβήσει και μερικά πέλετ είναι καρβουνιασμένα χωρίς φλόγα (περίπου όπως κάνει στο άναμα).
Υπάρχει κανένας τρόπος να το διορθώσω? Να ζωηρέψει λίγο η φλόγα ας πούμε...
Πες μου καυσαέρια πόσο τα έχεις,ο σύρτης που ρυθμίζει τον αέρα εισαγωγής πόσο απέχει από την βίδα και αν πετάει πολύ στάχτη από το τασάκι.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Nick the Greek
- Αποσυνδεμένος
- Elite Member
- Δημοσιεύσεις: 178
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 14
stoikon έγραψε:
Nick the Greek έγραψε: Καλησπέρα,
Στη δικιά μου ΗΡ-60 δουλεύοντας στη σκάλα 1 είναι αισθητή η μυρωδιά του καπνού έξω. Μάλλον γιατί είναι στο όριο να σβήσει και μερικά πέλετ είναι καρβουνιασμένα χωρίς φλόγα (περίπου όπως κάνει στο άναμα).
Υπάρχει κανένας τρόπος να το διορθώσω? Να ζωηρέψει λίγο η φλόγα ας πούμε...
Πες μου καυσαέρια πόσο τα έχεις,ο σύρτης που ρυθμίζει τον αέρα εισαγωγής πόσο απέχει από την βίδα και αν πετάει πολύ στάχτη από το τασάκι.
1.Καυσαέριο 150.
2.Το σύρτη της εισαγωγής δεν τον γνωρίζω, δεν το έχω κοιτάξει ποτέ.΄Είναι εύκολα προσβάσιμος?
3.Πετάγονται συνέχεια καύτρες απο το τασάκι αλλά δεν μπορώ να πω αν είναι πολύ, δεν έχω δει κάποια άλλη σόμπα.
HP60 10,5kw
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.